Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Dat vind ik eigenlijk niet. De… ja wat is het eigenlijk? Grijs? Lichtgoud? Dial van de WG is veel interessanter.

2 likes

De IWC Mark XV is een no brainer. Een beetje de laatste der IWC Flieger Mohicanen :blush: (vind ik)

Probeer hem ook met de stalen band👍🏻

1 like

Ik kan je aanraden om naar de Chopard boutique in Amsterdam te gaan eens. Geweldige service daar waardoor je het merk echt gaat waarderen. En mooi om hem in het echt om de pols te ervaren natuurlijk :smile:

Die Reverso Tribute blijft echt tijdloos en is by far mijn favoriete JLC. Beauty! En ondanks dat de Chopard ook een blauwe dial heeft, zijn het hele andere tinten en structuren en de horloges zelf kunnen niet verschillender zijn. :slight_smile:

Sowieso nog 4 weken wachten hahaha, eerst alle nieuwe Watches & Wonders releases maar zien.

1 like
  • Oud
  • Nieuw

0 stemmers

1 like

Je bent appels met peren aan het vergelijken, maar ik heb voor de Red Sub gestemd.

Heerlijk spul!

6 likes

Valt wel mee toch? Ik zie de Everose YM wel een beetje als de evolutie van. de vorm van de case is vergelijkbaar, en ook een rode tekst. Over appels en peren gesproken, ik zie hier battle voorbij komen met Credor VS JLC.

Zeker! Red Sub is heerlijk! Ik kan zelf niet kiezen, beide lekker.

1 like

Er staat een Alpine Eagle op dit forum te koop. Schitterend horloge!

Ik heb weinig op met Rolex boven toolwatch niveau dus sowieso de stalen maar dan heb je ook nog eens een wel hele lekkere stalen gekozen :man_shrugging:t2:

Moderne bling vs vintage tool. Appels en peren.

De cijfers van de Nomos komt mij niet heel logisch over …

California dial:

3 likes

Ik vind beide horloges toch net iets te veel op elkaar lijken. 1 moet eruit. Maar welke ?

• Rolex
  • Omega

0 stemmers

Prima. Wij vinden het in elk geval mooi. Logisch of niet.

Als je dat nu pas voor de eerste keer hebt gezien mag je wel wat meer gaan lezen over horloges. Of wellicht vaker plaatjes kijken. :sunglasses:

Haha mooi. Beide. Maar ik zou toch de omega houden. Die is wel heel cool. En dan koop je een rolex met een andere dial terug.

2 likes

Stem ik op welke weg moet of welke moet blijven?

Welke weg moet

Ondanks dat ik een Omega liefhebber ben en wat minder van Rolex zou ik die laatste toch houden. De rust en eenvoud vind ik erg mooi.

De Omega met die geïntegreerde bracelet en vierkante kast spreekt mij minder aan.

Maar beide zijn toffe horloges!

1 like

Net als @Ri_ck ben ik meer van Omega, maar ook ik vind die vierkante kast niet mooi, dus Omega zou eruit gaan bij mij.
Succes met je keuze👍.

1 like

Ik ben even in verwarring maar volgens mij heb je die Rolex net nadat het een paar keer mis is gegaan op Chrono🤔

Moet je nu moet beslissen zou ik de Rolex weg doen maar ik zou eerlijk gezegd er rustig nog eens een hele tijd over nadenken. Volgens mij kunnen ze prima samen😊

De OMEGA heeft wel wat :+1:t2:

1 like

No brainer. Omega eruit en de Rolex houden. Gave 3-6-9 plaat in het wit. Die zie je steeds minder vaak. Schitterend horloge.

2 likes