Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Jaja. Zoek mij aub nog een 5513 mk1 superstrak. Bij voorkeur met sterke patina. Goede staat aub. :sunglasses:

Leef je uit. 360 stuks alleen al op chrono24

4 likes

Die nieuwe is prima te doen met opwinden, gaat makkelijker dan de vorige maar toch zijn er waarschijnlijk meer handopwinders die makkelijker opwinden.

1 like

Ik zie ook geen reden. Dus niet doen.

Ik zie het al. Je hebt er verstand van.

Ik vroeg niet naar een 5513…. Ik vroeg naar een 5513 mk1 in goede staat en sterke patina.

Zeldzaamheid is niet de verkrijgbaarheid. Zeldzaam is de staat bij vintage. Koekoek jongen dat ik jou daar nog op moet wijzen. :man_facepalming:t3:

1 like

Ik heb inderdaad geen specifieke kennis van mk1 5513’s want het interesseert me niet zoveel dus ik zie niet wat wel of geen mk1 is. Hier een mk1: https://www.chrono24.nl/rolex/rolex-submariner-5513-maxi-dial-mk1-mint--id15992385.htm

Zeker een Rolex is niet zeldzaam. Ook niet in goede staat. De vraag is alleen of je er de pegels voor neer wil knallen. Maar dat is het zelfde verhaal bij een grijze dealer met de woekerprijzen.

3 likes

Ja. Dat is een mk1 dial. Maar verder een extreem gepolijste kast en een inlay in de bezel die van een veel latere datum is.

Dus kl*te.

Dus. Zeldzaam. Niet te koop zoals je hem wilt.

Dat. Maakt. Vintage. Rolex. Uniek. Zeldzaam.

En laat me raden jij hebt een 5513 MKI in mint condition?

3 likes

Alsof je dat niet weet… ach ja dat is wel een dingetje met jou. Veel volgers, maar weinig mensen die jij volgt … :see_no_evil:

.

24 likes

Mooiste sub die Rolex gemaakt heeft :ok_hand:

1 like

Zomaar random 1 van chrono. Er staan nog veel meer andere MK1 te koop op chrono en andere plaatsen.

Het voordeel van veel aanbod is wel dat je er uiteindelijk wel 1 vind.

Zonder aanbod is het helemaal kl*te.

Soit. Altijd opschalen naar de mooiste die er is.

Wanneer ga jij dan voor de upgrade naar een 1680? :innocent:

Koekoek. Die heb ik allang gehad.

Maar deze was ik helaas net te laat voor. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Maar nu niet meer. Dus hup, upgraden die hap :innocent:

Is een downgrade koekoek. Geen upgrade. :man_facepalming:t3:

1 like

@HanDavinci wat denk je? Tijd voor een an sich ansichtkaart? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Schitterend horloge! Wellicht een van de mooiste Subs ooit inderdaad. Je wilde even wat bevestiging en wat veren in je reet toch?

Maar zonder dollen. Echt een mooie Sub :+1:

1 like

@Brick vogels van diverse ‘pluimage’ hier :upside_down_face:

1 like

Ik denk dat hij het niet snapt omdat je onbegrijpelijke dingen zegt. Sterke patina betekent dat je horloge half vergaan is. Dan kan hij niet meer in goede staat verkeren. Dus wat wil je nou, afbrokkelende, bevlekte, roestende verkleurde reut, of iets wat daadwerkelijk in goede staat verkeert en dus ook aan de fabrieksspecificatie ten tijde van producties voldoet?