Het is in ieder geval een geheel en ik vind hem erg mooi. Enige waar ik over twijfel is of de bracelet niet te shiny is
Precies dit. Het soort horloge dat je koopt om gewoon te dragen zonder al te veel zorgen. Of omdat je hoopt er ooit kapitalen mee te verdienen, maar dan denk ik dat je beter koopt en meteen doorverkoopt en je winst verstandig belegt.
Perfectie? In de mijne zat na verloop van tijd een stofje op de binnenkant van glas. Na wat tikjes zat het stofje op de wijzerplaat. Na nog wat tikjes wat verder op het glas en nog wat tikjes was het verdwenen. Wie weet waarheen, maar perfectie was het zeker niet 🥲
Nu goed, opvoeden met de harde hand.
Ik hen de squale gehad, ik vind hem erg mooi! En daarnaast gewoon een heel fijn horloge om te dragen. Bandje is wel wat stug… volgens mij staat ie inmiddels bij Jaap op de site
Ik vind de rode wel mooier, maar ook deze kan ik best waarderen!
Lastige! Beide echt toppers
Oef, de Speedy is een iconisch horloge maar zie ik toch wel regelmatig voorbijkomen…
De Zenith is alleen als merk al een tikje specialer…
Voor mij dan
Dit zal een spannende zijn. Rolex Oysterflex of Hublot Oysterflex.
- Rolex Oysterflex
- Hublot Oysterflex
0 stemmers
Dit is niet mijn Hublot, maar ik vind het eigenlijk geen verkeerd horloge. Lekker licht en comfortabel. Het is niet echt mijn ding, maar toch leuk om eens om te hebben.
Spannend ja!
FTFY
In een grotere collectie zou ik de Zenith kiezen. Spannender en gewaagder horloge. Mooi voor afwisseling.
Als enige horloge of als “two of three” piece zou ik de Speedy kiezen. Speedy is gangbaarder mijn inziens.
Ben verbaasd dacht dat t redelijk gelijk op zou gaan
Hublot natuurlijk.
Veel minder druk en dus beter afleesbaar.
Voorzien van een datumweergave!
Eindelijk iemand die t snapt
Dankjewel voor jullie stemmen en reacties!
Ik heb besloten voor de omega speedy te gaan.
Absoluut rubber bij deze. En dat zeg ik niet snel.