Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Eens!

2 likes

Dank je, ik ben het er eigenlijk ook wel mee eens. Ik heb hem gekocht op staal, zonder twijfel. Toen ik vervolgens 1 in de etalage zag liggen bij de AD toch maar snel deze rubber strap gekocht :smiley:

1 like

Oke, ik ben echt wel een Rolex fan, maar in volgend geval gaat mijn stem toch naar de Tudor.
Ben ik de enige die zo denkt?

• Tudor
  • Rolex

0 stemmers

Ter ondersteuning het filmpje.

Nee, eens.
Jubilee hoort op n DJ, niet op een GMT.

Ik zou heel lang blind de Rolex gezegd hebben. Het origineel, en dat soort zever. Maar sinds er hier ook een Tudor is, ben ik enorm gecharmeerd door het horloge en het merk. No-nonsense kwaliteit. En die keramische bezel in rood-blauw vind ik iets minder mooi qua kleurschakering.

4 likes

Waarom is dat? Hoort het echt of is het smaak?

(Oprechte vraag)

Jubilee = sierlijk = DJ.
Gmt = sportief.

1 like

Ik volg je redenatie helemaal.

Echter side by side in de hand kies ik voor de rolex gmt.
Mee kast is (ondanks dat het Nescio case is) echt kleiner en slanker dan de tudor gmt.

Hoe sympathiek tudor ook is. Indeze de rolex ceramic voor mij. :blush:

2 likes

Nee.

Ik niet. Wel gerust gesteld gegeven de poll uitslag.

Die satéprikker van een secondenwijzer alleen al zou genoeg moeten zijn om bij gerechtelijk bevel de werkzaamheden van Hublot neer te leggen. En dan hebben we het nog niet eens over de kast, bezel en schroeven gehad.

Nee. Betere kast, mooiere bezel, betere wijzers, minder tekst op de plaat, betere datum-implementatie, betere kleuren en een veel, veel mooiere band.

Naast die Tudor komt die Rolex er niet best vanaf.

4 likes

Haha, nooit bang om een controversiële en/of ongezouten mening te geven :+1:

2 likes

Ik vind de Rolex vele malen beter. Mooiere strakkere kast, kleiner en vooral beter formaat. Een geslaagde evolutie. De Tudor is een uit de kluiten gewassen ding met een lelijke band. Een ouderwets design op een matige manier uitgevoerd.

Groetjes kamp-Rolex. :smiley::wave:

3 likes

Rolex duikers :grin:
  • Submariner 116610LV
  • Sea-Dweller 116600

0 stemmers

4 likes

Ik heb last van een chronograaf itch, dus die moet er maar een keer komen. Vooralsnog is dit de shortlist. Roept u maar😎

• Omega Speedmaster Professional Moonwatch saffier sandwich
  • Tudor BB chrono

0 stemmers

Beide supervet. Moonwatch vanwege historie en leesbaarheid.

1 like

Beiden idd gaaf, maar de moonwatch blijft toch wel echt een van de allermooiste chronografen

1 like

Speedmaster zonder saffier

2 likes

Ben benieuwd waar HF op stemt bij de nieuwe generatie Speedy. Zie vooral veel NA’s met saffier namelijk…

• Nieuwe speedmaster hesalite
  • Nieuwe speedmaster saffier

0 stemmers

Ik vind plexi mooi hoor maar dat zit bij mij binnen de kortste keer onder de krassen. Oh en ik vind het ‘applied logo’ en de band mooier op de saffier versie.

Wel vet hoor, mooier dan de panda versie denk ik

1 like