Ook precies mijn gedachten.
Tussen de blauwe globe en de blauwe zenith kies ik meteen de GM. Maar deze zenith skeleton is echt een hele vette👌🏼. Dus deze gekozen
Ook precies mijn gedachten.
Tussen de blauwe globe en de blauwe zenith kies ik meteen de GM. Maar deze zenith skeleton is echt een hele vette👌🏼. Dus deze gekozen
Het volgende begint weer op te spelen…
0 stemmers
Gast. DJ’s zijn 36mm en fluted. Wel in de kleurstelling die je aangeeft. Al heb ik iets tegen PCL. Maar ook tegen Jubilee. Missschien zou ik toch eerder Jubilee dan stalen PCL kiezen. Ik zou zeggen doe je BB58 blue er uit, hou de GMT omdat die gewoon cool is, en doe er zo’n ding bij.
EDIT: Nog eens geconfigureerd… Ik zou de PCL oyster pakken, en met een schuurpapiertje die center links gewoon ook brushen. Want PCL in staal is zo naar. Of een bi-color met geelgoud pakken. Boom. Al wil ik dan ook een gilt wijzerplaat.
Kortom: Vroeger was alles beter.
EDIT2: Van de bi-color is alleen de olijfgroene romeinse dial tof, maar die heeft weer diamantjes. DIe zouden er af moeten. Kortom, ik zou toch dit doen: Bi-color geelgoud/staal, Oyster band, fluted bezel, maar dan een gilt donkerblauwe wijzerplaat scoren om die er in te zetten. Misschien die hele set-up wel in vintage, want ik zie het met nieuwe DJ’s niet zo snel gebeuren.
@HanDavinci, kassa 1. Doe eens een plaatje van die set-up.
Neem je dan die vreselijke glim lugs ook mee? Het is in ieder geval een weinig verfijnd en stijlvol horloge in deze uitvoering.
Gemist. Hmmm. Ik begrijp nu ook plotseling waarom sommige leden hier niks anders dan vintage rolex doen.
@RLC: gooi de BB58 Blauw er maar uit, en pak een 925 ziveren. Die is prachtig. En onder de radar.
Staat er 1 in het blauw nu. Goede tip.
Eigenlijk wat @Fate_Amenable_To_Change al zegt. Op de kleur dial na klopt er eigenlijk niks aan die DJ. Het is niet vaak dat ik een DJ zie en het echt lelijk vind, maar dit is er eentje.
Houd dan alsjeblieft de Tudors.
Ik zeg doen! Heb hem nu ook in die configuratie en een witte plaat in de la voor hoog zomer. Sowieso is 1 van die 2 Tudors er uit altijd een goed idee.
Fluted/jubilee begin ik pas aan als ik 55+ ben
Gaaf hoor! Erg mooi horloge!
Warumdatan?
Omdat die blauwe echt helemaal niks toevoegt tov je no date Sub behalve wat kleur.
Colors matter.
Ik vind de BB58 blue een leuke unieke verschijning. De dial heeft oneindig veel tinten blauw en de maatvoering is perfect met 39mm. Daarnaast vind ik de chamfered edges van de lugs in combinatie met een domed sapphire crystal en de no crownguard case echt schitterend.
Voegt elke andere duiker dan ook niks meer toe als je eenmaal een Submariner hebt?
Zijn wel 2 heel verschillende horloges toch?
Bezel, uur markeringen, kastvorm, …
Of heeft @RLC me hier op een dwaalspoor gebracht?
Mid size is a bitch size toch?
Dit is toch een prachtige tudor
Huidige collectie:
Of Tudor’s eruit voor een Datejust 41 blauw met gladde bezel en Oyster band met PCLs
0 stemmers
Zou dan al wel eens met jouw AD gaan kletsen. Die DJ 41 in die configuratie wordt ook niet zo 1 2 3 uitgeleverd volgens mij.
Maar ik raad hem sowieso aan, ben echt dol op die van mij
Of Rolex eruit…
Uiteraard wel. Het is alleen zo dat ik de BB58 GMT en 925 Silver mooier vind dan de blauwe. Als iets van je twee Tudor’s weg moet, dan de blauwe.
Ah. Je wilt pas later in je leven iets van smaak ontwikkelen. Ik hoor wat je zegt, man.
Waarom bestaat er eigenlijk geen OP met fluted bezel en jubilee? Zonder die gare datum.