Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

6,9,12 is bij de Longines veel te groot.

1 like

Eens

1 like

Deze bestaat niet he :wink:

Dat zou teveel in het vaarwater zijn van de Datejust. Denk dat met die reden de OP ook dubbele uur markeringen op 3,6 en 9 heeft gekregen. Om anders te smoelen dan een Datejust

Doxa Sub 300 vs. DJ 41. Wie zou er winnen?

Doxa Sub300T Caribbean wil ik er nog een keer bij hebben. Datejust 41 zou een pilaar in de collectie worden.

1 like

Een pilaar??

2 likes

3 likes

Neeeee NIET doen, hou die tudors!

1 like

Je begrijpt m’n punt, weet over welk horloge ik het heb, weet ook hoe cool dat ding is, en je weet dat je 'm stiekem gewoon wilt houden. Toe nou maar, daar wordt je blijer van. :+1:

FTFY.

1 like

Zeker doen! Die tudors er uit.

(Persoonlijk zou ik die speedmaster uitgooien maar das geen optie zeker?)

Ik zou ook wel voor fluted / jubilee gaan maar dat zou een revolutie zijn in je collectie. Babysteps dus.

2 likes

@RLC: Verfijnde smaak duurt jaren.

Zou dus gewoon tijdreizen en het advies van o.a. @Fate_Amenable_To_Change en

ter harte nemen.

36mm, jubilee en fluted. Dat is verfijnd.

3 likes

Als we het echt over verfijnde smaak hadden kocht @rlc een JLC Reverso medium KS. Op leer.

The biggest icon in the history of icons, maybe ever eruit gooien?!

Ik voel de rolberoerte vanuit Twente al opborrelen.

10 likes

Ik spreek me niet vaak uit over andermans smaak of modellen (leven en laten leven) maar de speedmaster is in mijn ogen het meest zaaddodende en saaie horloge wat er is.
Als ik ze zie liggen in de etalage kijk ik er zo over, kan dus aan mij liggen

Maar ik ben dan ook geen echte liefhebber he, mij is gewoon een daytona overkomen en zit ik nog steeds in deze kuthobby

11 likes

Ik zeg; Jij gaat gek worden van de pcl op de band van die datejust. Ga dan voor de jubilee band :v:t3:

2 likes

Zweetbandje er overheen als je de deur uitgaat :ok_hand:t2:

Net als de DJ?

Net als de DJ41 die 39,5mm is?

Net als de DJ?

Net als de DJ?

Die heeft hij dan weer niet.

Zoveel leukere/spannendere duikers dan een Submariner

Dat dus

Ik heb toch in mijn hoofd een beeld van jou dat je dit post terwijl je een afritsbroek en een bril met meekleurende glazen draagt. Ik kan niet heel goed op waarde schatten of dit een sneer of een vote of sympathy is.

Als je dan toch die kant op gaat doe dan meteen een DD, dat is een ‘pilaar’ in je collectie.

Explorer II + Tudor’s weg + opleg benodigd voor DJ41 = genoeg geld om een strakke DD te kunnen kopen.

1 like

Tja, zo staan we allemaal wel eens pal buiten de werkelijkheid.

:point_up: Dat krijg je er van als je de enig acceptabele DJ configuratie afdoet als ouwe-lullen. :slight_smile: Maar hee, maak je niet te sappel, want ook de DJ is negen van de tien keer :point_down:

:slight_smile:

Pardon. Er is er nog eentje saaier. :point_down:

Tsssss.

Kortom, ik blijf bij wat ik zeg: Blauwe BB58 er uit, BB GMT houden, BB58 925 zilver er in, Speedy houden, Rolex Submariner er uit (ook saai) voor een JLC Reverso medium, en je hebt een leukere verzameling en nog wat geld over.

2 likes

HEY JOH! Echt niet! Pfff

Je bent zelf een saai horloge!

7 likes

Staal of leer?

• Staal
  • Leer
  • Anders?

0 stemmers

2 likes