Dus vanaf 55 ben je een ouwe lul? Ik bedoelde meer dat ik zolang mogelijk mijn jeugdige onbevangenheid wil behouden maar dat op een zekere leeftijd een bepaalde mate van volwassenheid onontkoombaar is.
Worthless without pics!
Dit dus
Dus vanaf 55 ben je een ouwe lul? Ik bedoelde meer dat ik zolang mogelijk mijn jeugdige onbevangenheid wil behouden maar dat op een zekere leeftijd een bepaalde mate van volwassenheid onontkoombaar is.
Worthless without pics!
Dit dus
Even een ouwe, vrij naar een foto van onze meest geliefde glazenwasser op dit forum.
Sorry. M’n benen staan er niet op. Die zitten normaliter gewoon in Skinny jeans. Ik weet, da’s erg GenZ van me, millennials fronsen de wenkbrauwen en zien liever Normcore, maar ik ben een Gen Xer met GenZ hipster tendensen.
Dat gezegd hebbende, ik ga zo even trainen, dus ik ben nu nu een paar Rucanor slippers van Normcore verwijderd, als ik er nog eens bij nadenk. En ja, ik weet dat Adidas de shit is, op het gebied van badslippers.
Gast. Die was ik rond m’n vierde al kwijt.
Bijna volledig eens. Dan nog de saaie Speedy er uit voor de Zenith El Primero en voor dat ‘geld over’ een mooie Grand Seiko Spring Drive. Dan pas is het geen saaie bedoeling meer! Althans dat is mijn visie op zijn collectie. #erisnietomgevraagdIknow
Ik wil juist meer Rolex niet minder. En de Submariner No Date was en is nog steeds mijn grail. Die gaat dus nooit weg dat zul je begrijpen…
Ik waardeer je input hoor. Maar de Speedmaster en de Submariner zijn mijn twee grails. Gaan never nooit weg…
Kan het nog een grail zijn als je 'm in de doos hebt liggen?
Dit is wel een beetje eng hoe erg jullie op elkaar lijken.
Ik vind het wel een leuke 4-piece zo hoor. Voor een Rolex gekkie.
Dat zou voor mijn pols echt te klein zijn.
Zo draagt een 42mm Explorer II 226570 om mijn pols.
Dan moet ik geen 36mm hebben…
Nu toch even benieuwd wat HF zou kiezen.
HET GOUDEN UURTJE!
18238
Vs.
18078
Vs
0 stemmers
Ik kan gaan zoeken, maar noem eens wat centimeters. Mijn vermoeden is dat het gewoon mooi gaat staan.
Kijkende naar die Explorer II… De DJ heeft een dunnere bezel en dus een wijzerplaat die bijna even aanwezig is, en het horloge is meer dressy. Ik zeg: Doen, die 36.
FTFY
Hands down de Tudor, vind de Exp 2 sowieso samen met de YM2 de twee minste uit de huidige lineup.
Een fluted bezel is een soort discobal, dat oogt veel groter dan de diameter doet vermoeden.
Dus 41smooth of 36fluted is prima voor jouw pols.
Nu toch even benieuwd wat HF zou kiezen.
Die bezel en bark president maken van die 18078 echt wel een redelijk uniek horloge. Bij die andere is het gewoon een standaard gouden DD met een kekke wijzerplaat.
HET GOUDEN UURTJE!
Moet je vaker doen, in de zon zitten
Weliswaar n DJ maar lukt prima. (Wel effe n seiko aan de andere pols)
Maar waarom draagt hij de DJ de ene keer aan de rechter pols en de seiko links en de andere keer andersom…?
Hahahaha… Ik zou bijna voorstellen om eens een bak koffie te doen met aansluitend een pas-sessie bij een dealer. Als die wat hebben liggen. Misschien is één van ons in levenden lijve overtuigender.
Niet dat ik mij in de discussie wil mengen
Maar dat noemen we dan infantiel