Majesteit, bent u dat?
No clue. Links=land waar hij vertoeft?
Die liggen er altijd wel qua maat, de gewenste configuratie wordt wat lastiger maar de maat om te passen moet lukken.
Doen! Naar mijn mening heb je geen Tudor BB nodig met de Rolex sub in bezit.
De DJ41 draagt een stuk kleiner en is ook comfortabeler dan de Explorer II en ligt ook veel platter op de pols
Hardop lachen hiero
Ik zoek een nieuw dagelijks horloge waarmee ik mijzelf toch liefhebber voel, maar toch heel erg onder de radar blijf. Hier ben ik wel benieuwd naar, ik vind het namelijk een onvoorstelbaar lastige. Blancpain vs Omega.
Blancpain Fifty Fathoms
Of:
De Omega Speedmaster Manual
- Blancpain Fifty Fathoms
- Omega Speedmaster
0 stemmers
Kijk……. Now where talking! Mooie horloges. Moeilijke keuze.
Tribute echt een mooie reverso.
Yep, ik zou het echt niet weten. Blancpain voelt exotischer, maar de Omega heeft een gavere complicatie. Maar de Blancpain is 38mm en dat is de perfecte diameter terwijl de Omega 42mm is. De Blancpain kom je niet snel tegen terwijl de Omega vaak kan worden gespot (negatief en positief). Kortom: ik zou niet kunnen kiezen.
Is dit een daadwerkelijk dilemma en wil je een van de twee gaan aanschaffen? Want als het hypothetisch is dan zou ik eigenlijk zeggen: gezien de eigenschappen zouden ze prima samen een two piece collection kunnen zijn. Te verschillend om als gelijken vergeleken te worden.
Dat snap ik tussen die 2.
Ik vind de reverso top.
De zentih in deze uitvoering lijkt me gaaf, maar ben er nog niet vann overtuigd.
Die witte subdials overlappen elkaar zoals bij elke EP, maar er zit ook echt geen scheiding tussen, zoals andere dat wel hebben. Dat zou ik eerst in het echt willen zien.
Maar heb er wel voor gekozen.
Ik vond het niet tegenvallen. En… als iemand hem hebben kan qua pols is u het wel
Nee ik wil 1 van de 2 denk ik aanschaffen. Ik ben vandaag voor mijn tweede master afgestudeerd en ik begin vanaf maandag met een nieuw carrièrepad. Mijn huidige horloges vallen te veel in de categorie ‘patser’ en ik zoek nu een liefhebbershorloge voor naar kantoor waarmee ik niemand tegen de schenen kan schoppen.
Op zich heeft CW wel leuke horloges maar het logo / de naam staat links en dat trekt mijn ocd niet
Ah ja……. Dan is het echt een hele moeilijke keuze!! Good luck!!
Speedmaster hoort erbij. Altijd.