Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Lekker no nonsense. Frivoliteit maak je maar goed met je karakter.

Die spierwitte polsjes met geelgoud… :man_facepalming:

5 likes

Natuurlijk niet! Hij wil een tip voor nieuw horloge :star_struck:

Beter de Blancpain, naar mijn bescheiden mening. Hoewel de Speedmaster prachtig is, past de Blanpain beter “onder de radar” in een zakelijke omgeving. Daar is een chronograaf simpelweg minder op z’n plaats. Behalve op vrijdag misschien.

1 like

Racist. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Whigger.

Nou, dan koopt hij die nieuw?
VC in witgoud met kleine seconde kan je prima vinden, denk ik?!

Tja was te verwachten. Heb wel voor deze gestemd.

Van de andere kant ik vind ik jou dit horloge ook niet staan.

Je hebt stijl of het koopt het. Jij bent van de laatste categorie indeze want dit horloge vertrekt net zo snel als het gekomen is, of je zet er een andere dial in. Wat zonde zou zijn.

Als je deze nou 3 jaar of langer gaat dragen heb je stijl. :grin:

Ik las hier uit dat @anon48992708EV er al een heeft :nerd_face:

Heeft hij volgens mij niet.

Dit is wel het plan.

Maar deze niet specifiek gekocht voor de dial, wel voor de staat, want die is super.

De enige twijfel die ik nu heb is om de PCL’s een beetje op te poetsen zodat deze weer mooi glimmen, nu zijn ze nogal dof.

Dat zou ik niet doen… lijkt me teveel contrast voor zo’n oudje. Shinen je pcl, zijn de andere delen weer te dof.

Ik zou lekker een 10-rittenkaart voor de superbruiner nemen, komt het hele horloge ook mooier uit en kan je bij je volgende move deze nog als unpolished aanprijzen.

1 like

Is mijn pols niet te smal, is mijn huid wel weer te bleek…

Volgens HF is er maar 1 geschikt horloge voor mij en dat is de Datejust 36…

6 likes

En behalve Rolex nog zoveel meer.

3 likes

Precies. Zoals deze:

image

(just kidding…or am I)

Die tweede is makkelijk wat aan te doen, die eerste niet echt…

It’s a hard knock life…

Dat is ook het probleem bij Rolex, omdat ze zo weinig verschillende modellen gemaakt hebben moet je al snel je heil zoeken bij diamantjes als je wat speciaals wil. Ik zou zeggen dat ik genoeg variatie en bijzondere modellen heb en dat met maar 1 horloge met diamantjes :innocent: Verbreed je horizon!

Bij Omega is dat al een stuk beter, die hebben veel meer gemaakt. En niet alleen Speedies zijn populair, en daar van zijn er ook nog een heleboel leuke en kleurrijke varianten of modellen met bijzondere kasten.

Alleen niemand die ze wil hebben. Rolex is juist populair vanwege het sterke merk en designs. Omega doet maar wat.

Hands down de Staudt. Dat doet Yvo goed. Beter dan de andere opties. Sterker nog, ik wil er eentje.

Je kunt nooit een te hoog India gehalte hebben, Henk. Da witte gij ook.

Onzin, vintage Omega is ook in trek.

Ik ben heel blij dat ik in Nederland en niet in India woon. :innocent:

Minder dan andere merken… tis toch met name constellation piepan. Helpt ook dat t goedkoper is.

En je impliceert modern met verschillende versies.