Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Die Oris vind ik het mooiste, maar wel veel te groot. Nomos wat te dressy. Gmt mag wel tooly zijn vind ik.

Ik zou zeggen de Halios of de CW. CW gestemd omdat die op staal is

1 like

CW en Nomos vind ik erg tof. Maar kon maar 1 kiezen :innocent:

Dat snap ik. Maar je leest niet echt wat ik jou bedoel te zeggen.

Je prijst de EX 39 mm de hemel in maar je koopt liever een dj 41.

Daar gaat het om. Je geeft alle argumenten om een ex 1 39mm te kopen, maar omdat je vriendin er 1 heeft koop je m niet.

Draag je die van je vriendin dan zo vaak? Nop. We kennen het antwoord. Want anders hadden we hem wel gezien.

Dussss. Stel. Ze had een sub. Had je dan zelf ook geen sub?

Precies. Het stellen van deze vraag is het antwoord geven.

Soms snappen we jou echt niet.

10 likes

Dan draag je dat ding toch gewoon niet als je vriendin hem om heeft als dat zo’n probleem is. Neem aan dat je niet altijd samen zijn?

2 likes

Doordat ik hem al regelmatig zie en in mijn handen heb, heb ik ook niet meer zoveel behoefte om een Explorer I te hebben. De Explorer I is voor mij een gesloten boek. 3 weken gehad en toen kwam het telefoontje voor de Sub. Daarnaast is de Explorer I ook haar eerste Rolex dus dan is het suf als ik dezelfde koop. Dat snap ik ook wel. Nogmaals gelukkig is er de Explorer II.

1 like

Ik wil graag op je Sub stemmen…

1 like

Cartier Santos met die relief plaat veel rijkere uitstraling.

1 like

Als er even een tussenmuurtje verwijderd moet worden :wink:

Even hier op terug komen!

Ik heb die 16610 nu even een paar dagen omgehad en ben wel zeker dat ik deze prefereer boven een 14060M.

Even kort waarom:

• SEL
  • Iconische pukkel
  • meer leven.

SEL:
Sel’s maken naar mijn mening echt een wereld van verschil qua draagcomfort en bouwkwaliteit.

Het voelt veel meer solide aan en gewoon een stuk minder gerammel met de band.

Pukkel:
Tja die mis je gewoon bij een 14060.

Meer leven:
Wat ik snel saai begon te vinden bij de 14060 is dat de dial clean is, maar dan echt klinisch leeg zeg maar.

Nu heb ik wat meer tekst en dat oogt gewoon een stuk levendiger dan alleen die twee regeltjes.

Dit is mijn kleine vergelijking tussen de twee subjes.

Beiden een F-serial dus ze verschillen hooguit een jaartje of twee in leeftijd.

Vs

8 likes

Want een onzin. Prima dat jij het zo voelt. Maar als ik iets gaaf vind en wil dragen dan boeit het echt niet wie er nog meer 1 draagt of heeft :stuck_out_tongue_winking_eye::see_no_evil:

1 like

Iedereen beleeft de hobby anders en dat is prima. Vind het dan leuker om een andere Rolex te kopen zoals de Explorer II en straks de Datejust 41 blue :+1:

Daarnaast is het ook super suf om na te moeten denken dat je niet dezelfde Rolex om doet als je ergens samen heen gaat.

1 like

Unisexrolex. Anwbsetje.

2 likes

Ik kan je wel volgen. Ik denk er ook zo over. Op dit moment dan.

Close dus.

Conclusie: pepsi de meest versatiele alleskunner

Welke wint de battle?
  • Pequignet Rue Royale Manifacture
  • Omega Co-axial

0 stemmers

1 like

deze versie is prachtig :heart_eyes:

9 likes

Ja, daar wil ik hem wel voor ruilen :smiling_face_with_three_hearts:
(De Pequignet)

2 likes

Nee dat wil je niet inderdaad…

In het beste geval is dat de enige optie, tenzij je je holle sounds net bij je hebt.

Eeeehhh… hehehehe… Daar moet je mee uitkijken. Han kan wel wat hebben, maar er zijn hier andere forumleden die me al 3 jaar vermijden na ons laatste

Right, @SwedishChef?

Ik ben bang dat ik het voor de verandering eens met @Jurtz eens ben.

Die Vintage, prachtig. Dat andere, eh, ding… Ach. Het is nipt minder lelijk dan een Diesel Big Daddy, of hoe die hockey-pucks ook maar heten.

Tja, toch zijn de Tudors allebei mooier.

Ik ben het er mee eens. Alleen zou ik minder saai zijn en die blauwe plaat met reliëf nemen of nog liever de palmbomen-dial. In de 36mm versie.

Gesproken als iemand zonder instagram-acc… oh. Wacht. :rofl:

Vintage is as vintage does.

Ik had het niet gedacht, maar ik heb Sinn gestemd. Omdat ik 'm cooler vind. Wat me verbaast, want een jaar geleden vond ik de Aquaracer the bee’s knees.

Die damasko en die seiko, dat zijn nou net de twee horloges in dat rijtje die mooi zijn.

@HeinW: Tudor en Omega er uit.

Er zijn vier dingen die ik wel gedaan heb waar ik niet alleen spijt van heb, maar zelfs wroeging en gewetensnood.

Ik ben geneigd het er niet mee eens te zijn. Er vanuit gaande dat je spijt krijgt in dit leven, kan het maar beter van iets zijn wat je liet.

Tja, dat los je met een rol plakband en een schuurspons ook weer zo op natuurlijk.

Oysters horen full brushed of five-piece te zijn.

Dat ding is te groot.

36 all the way, tenzij je 20cm+ bent. Qua polsomtrek, uiteraard.

7 likes