Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Je houdt de steamroller niet tegen :joy:

1 like

Dit is toch gaaf! Die lange straalt naar mijn mening zoveel meer uit

1 like

Nee joh. Die small seconds op die Patek is onovertroffen! En de wijzers van de PP passen ook veel beter bij de indices dan bij de Lange. Echt een no-brainer deze battle voor mij.

2 likes

Zo’n Patek Philippe Elipse nieuw is toch iets van 50k?

1 like

Zeker. Bij de laatste optie wordt het flink bijleggen, maar toch kijk ik er al jaren naar, dus moest hij even in het rijtje.

5.9mm dik en platina. Undercover baller! :heart_eyes:

5296R :metal:t2::metal:t2:

4 likes

Ik heb meerde Nomos modellen in mijn handen gehad en een Metro gangreserve gehad.

Super mooi merk maar vond ze allemaal wat saai soms en de Gangreserve ook. Te klein

Deze bevalt me heel goed

Value for money is wel absurd bij Nomos

Vooraf opgemaakte tekst

8 likes

Van deze drie de PP, maar zou Vacheron Constantin een kans maken?

10 likes

Voor die 50k vind ik dat er veel spannenderderderder opties zijn. Zou dan eerder voor een Calatrava gaan en een Vintage Ellipse. Dan ben je voor 30k klaar. Kun je me Day-Date waarschijnlijk ook nog houden. Drie voor de prijs van een.

4 likes

NEEN! Dat is mij niet chic genoeg.

1 like

Het gaat deze keer niet echt om spannend geloof ik, anders had ik wel een 18048 gekocht.

Jawel, maar toch minder merkbeleving. Ik heb die VC van Ramses meerdere keren omgehad, en zoals ik boven al zei…ik heb nog nooit een Patek gehad. Had vorige week nog een Aquanaut om en ben blij dat die mij niet zoveel doen, maar…

1 like

Probeer alleen maar te zeggen dat ik niet 50k aan een ellipse zou uitgeven. Dat je voor datzelfde geld een vintage Ellipse, De Calatrava die je laat zien en een Vintage Day-Date hebt. Dan zou ik het wel weten. 3 voor de prijs van 1.

2 likes

Bij die Ellipse moet ik altijd aan Trump denken en dat staat me zwaar tegen. De calatrava dus!

1 like

Die Ellipse is vet, maar denk dat Han daar in 5mins op uitgekeken (ipv 5 dagen :upside_down_face:). Dit combineren met een afschrijfkanon is dan ook gewoon kapitaalvernietiging.

1 like

Dan ken je mij niet goed genoeg.

1 like

Ja, het idee om een keer een PP te bezitten is wel gaaf.
Maar ik vind persoonlijk de VC net mooier.
Al denk ik dat je de PP altijd wel gewisseld krijgt voor de VC.
Dan de PP en over een jaar lekker flipperen! :sweat_smile:

1 like

Haha, uitstekend idee!

1 like

Dat klopt, maar die Cartier is wel 10x spannender dan een Ellipse wmb!

1 like

Ik heb voor de Lange gestemd. De Calatrava is een hele mooie klassieker, maar de Lange is vrees ik gewoon mooier afgewerkt en interessanter. Dit is ook wel een erg mooie versie (ik vind zeker niet alle Lange’s mooi).

2 likes