Ik hou op. ‘Wij’ rolex mensen. Osm-etjes noemen dit panda en reverse panda.
Zwart zilver staal kleur en wit. Wat je wilt.
Ik hou op. ‘Wij’ rolex mensen. Osm-etjes noemen dit panda en reverse panda.
Zwart zilver staal kleur en wit. Wat je wilt.
Die was er vanaf de jaren 60 ook al. Staal is altijd geweest. De zwarte bezel een tijdje niet.
Waarschijnlijk het meest van een andere foto van je speedmaster!
Je hebt gelijk. Dat heb ik gelukkig voor mijn stemmen ook gedaan. Maar tijdens verdere Rolex discussies kan geld natuurlijk maar zo ter sprake komen.
Maar ik heb nog wel een polletje voor de mensen hier. Want het toeval wil dat ik naar chronografen aan het kijken ben, en ik weet dat er een 39mm Hanhart 417 ES aan zit te komen in het voorjaar.
Dus:
0 stemmers
“Gaaf” is toch een soort modern woord voor “mieters”, als ik het wel heb?
Alle vroegere Daytona’s waren een tikje vulgair, daarom was het in coolere tijden nooit een succesvol model. De moderne zijn nog veel erger geworden, maar omdat we nu in een mateloos vulgaire tijd leven zijn ze plots ongekend populair.
Al kreeg ik zo’n ding gratis met een G-shock erbij voor in bad… Brrrrr. Ik zal nog een stapje verder gaan: Ik zou 'm niet dragen al werd ik er voor betaald. Die G-shock trouwens ook niet.
Hoe dik is die hanhart eigenlijk?
Dat zalmroze gaat op jouw blanke baby huidje niet staan.
Kijk, die argumenten snijden meer hout.
‘Ekkies’, ‘doekoe’….come on.
Damn. Daar heb je een punt. Daar had mijn vrouw ook nog niet aan gedacht.
Hmmmmmmmm.
13mm, want handwinder.
Heb je de nieuwe airain al gezien. De re edition.
Die zwarte Excelsior is echt veruit de tofste! Door de dunnere cijfers beter in balans dan de hanhart en de kleur past idd beter bij je eigen tint. De bund strap is trouwens ook lelijk maar dat heb ik niet meegenomen want die kan je wisselen
100% mee eens.
De zwarte Excelsior park. Ik was tot voor kort ook best gecharmeerd van een zalmkleurige plaat. Tot ik zo’n horloge om mijn pols slingerde en het stante pede leek of ik een ernstige leveraandoening had of zo. Combi huidskleur en wijzerplaat was ietwat ongelukkig.
Nee, erg mooi horloge! Wel 14,5mm dik tot aan de bovenkant glas. En maar 50m WR, column-wheel met flyback gaat moeilijker zijn met onderhoud, en wat duurder. Ik ga het niet doen, dan komt Hanhart er met een bare-bones cam & lever mooier vanaf.
Was een geintje he?
Ik voel het ook die kant op gaan.
Zwarte EP.
Dan heb je ook een ZEP
Klopt. Maar ik heb m gedragen. Dat glas is heel mooi bol, en is zeker al 2mm hoog. Wel heel gaaf gedaan.
Dus het horloge zelf oogt dun.
Ik zal 'm eens in gedachten houden. En Nederlandsche waar, da’s ook leuk.
Ik mis de optie voor zowel de Hanhart als de zwarte Excelsior… je hebt ze gewoon beide nodig.
Hoe dan ook, ik ga voor de Hanhart want iemand moet het doen. And I’m a sucker voor militaire geschiedenis…
Die zwarte Excelsior heeft chromen ringetjes om de subdials, dat vloekt met de net daarbinnen geprinte schaalverdeling. Hoe kunnen ze dat nou doen? Zou voor mij een dikke no-go zijn.
De andere twee zijn fraai, beide top en een mooie dikte, kun je niet fout mee gaan
Dat ben jij toch al
Dat zie je goed