- JLC Mut Moon
- Omega Aqua terra daydate
0 stemmers
SLA houden (of omruilen voor een SBDX001), Oris en Certina weg voor een BB58 of een zwarte SMP300!
Die JLC is echt prachtig!
Duidelijk de JLC. Die is onwijs mooi
No contest !
Ik zou voor de Aqua Terra gaan als die kast niet two-tone was maar gewoon goud.
1000% de JLC. Die Aqua Terra is echt drie keer niks…
Jeetje ga je deze ook al halen?? Ik heb deze met stipt op 1 staan om een 65 te vervangen. Oranje of zwart is nog ff een dingetje en welke configuratie. sowieso op staal
Ha jij ook. Echter ik heb nog wel flinke twijfels bij de 14.4mm dikte…dat lijkt mij (voor een 40mm) té fors om de pols.
Ik merk dat je vist naar een reactie?
Prima mening toch. Zelf heb ik de BB58 laatst mogen aanschouwen en moet zeggen dat deze in het echt erg tegenviel. Wellicht dat meer mensen dit hebben aangezien dat deze, veelal de blauwe versie, zoveel in het blauwe deel aangeboden worden. Niet enkel hier overigens maar ook op de marktplaats van het Uhrforum. Die is dus van mijn short list verdwenen.
De zwarte SMP300 vind ik dan wel weer een goede suggestie, daar heb ik ook al over nagedacht.
Voor nu is de keuze echter gevallen op een Certina. Dit merk heb ik nog niet eerder uitgeprobeerd. Mocht deze bevallen dan volgt binnenkort wellicht een NA topic.
De BB58 blauw tegenvallen? Smaak is persoonlijk, ik vind hem geweldig!
Goed dat je hem gepast hebt, als je de blauwe niets vindt, dan is de gilt inderdaad ook een hele mooie optie.
Maar bij twijfel: houden wat je hebt en lekker verder kijken
Ja die blauwe BB’s in het blauw vallen mij ook steeds op idd.
Certina is ook een topmerk idd, kan je volgens mij niet mis mee gaan. Een SMPc vind ik zelf nog iets mooier maar ik ben bevooroordeeld
Ben wel voornemens. Hoewel ik gewend ben aan de ‘skin diver’ van Oris is het misschien ook wel lekker om zo’n dikkertje er naast te hebben. Ik kan alleen nog niet kiezen tussen oranje of zwart
Welk van de onderstaande horloges is jouw favoriet?
0 stemmers
Sub always wins. Beste daily ooit.
Het verbaast me in positieve zin dat de AK zo goed scoort. Had onderstaande verwacht:
Eigen favorieten veranderen met de dag al heeft de rode OP wel een speciaal plekje in mijn hart
AK was een jaar geleden echt minder gewaardeerd.
Vaak wel, maar niet deze fatty