altijd Breitling. Tophorloge. Zelf ook gehad.
Blijkbaar niet top genoeg om te houden. Mag ik vragen waarom, en wat er voor in de plaats kwam?
Tijd voor weer een stand off:
- Baltic Aquascaphe Blue Gilt
- Oris 65
0 stemmers
Baltic
Oris
De Baltic is een bak goedkoper toch? Daarom, en vanwege de maat, daarop gestemd.
Ja de Baltic kost de helft. Als je de prijs zou negeren, zou je voor Oris gaan?
Te groot voor mij, maar vind hem heel tof met dat kleurtje op de wijzers en indices. Als hij is 39mm zou komen wel!
En heb zelf de Aquascaphe Black/Cream en die is zo comfortabel!
De leesbaarheid van die ML is echt verschrikkelijk zeg. Nu is dat al snel bij een skeleton, maar Oris heeft iig geprobeerd het een leesbaar horloge te maken.
Heren (en wellicht dames),
Het zit zo:
Althans het deel dat zich regelmatig op een pols bevindt. De vraag is… und jetz?!

- IWC White Ceramic 3755
- IWC Rose 3754 rattrapante
- Omega Ploprof (ook als staat dat natuurlijk niet op een kinderlijk polsje van 17cm)
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Het moet niet te opvallend zijn. Ik studeer in Rotterdam en wens mijn studietijd te overleven Geen gouden Rolexen dus!
Dank, kan mijn vinger er niet op leggen maar de PO doet het niet voor mij.
Uhm, ze zijn alle 3 opvallend, Speedy is low key.
Eens maar niet ‘mes op je keel’ opvallend. IIG allemaal niet gewilde horloges in die scene.
maar ook een beetje booooooring
Aha, ik las het alsof je medestudenten er bij zouden fronsen als ze één van de getoonde drie om je pols zagen.
Aah, nee daar heb ik geen probleem mee.
Twijfel tussen deze 3.
Wil een horloge om lekker banden te wisselen, rubber staal leer canvas alles erop. Welke van de 3 zouden jullie kiezen?
- Certina
- Tissot
- Hamilton
0 stemmers