Best een aardig horloge. Echter, ik wil graag wat klimmen op de horologische ladder. Ik ben erg tevreden met mijn Longines. De heritage chrono diver zal mijn collectie nooit meer verlaten. Maar ik zou graag het grootste deel van de horloges die ik niet draag verkopen om een horloge terug te kopen.
- JLC mut date, 39x9mm. Roodgoud
- Rolex Cellini date, 39x10mm. Witgoud
0 stemmers
Dat kan zo verschillend veel betekenen. Wat bedoel je hiermee? Wel handig voor mensen om te weten ivm voorstellen
Wat betreft budget zoek ik tot 14k. Het moet iets speciaals zijn. Het moet dagelijks draagbaar zijn. Enige historie of prestige vind ik altijd leuk maar als iedereen er een heeft/wil dan moet je mij niet bellen.
De jlc hier net boven? Met n beetje korting moet t lukken
Eens. Prachtig horloge. En niet te geloven dat hij zo zeldzaam is op het forum.
Die voelt als een volgende levensfase voor mij. Ik zou eerder voor een versie met enige complicatie gaan.
Ben je niet iets vergeten?
Haha een heleboel, maar ik dacht gooi er wat dingen in die ik mooier vind dan de opties in zijn post.
Ik denk dat hij een poll bedoelde.
Ik heb ploprof gestemd omdat ik zo geschokt was van de lelijkheid van die twee IWC’s dat dat horloge plots elegant en mooi leek. Los daarvan is het een leuke, bonkige duiker.
Kijk, met dat soort neo-seksisme a la Don Draper wil ik dan ook weer weinig te maken hebben. Nog een puntje voor de Proplof. Ploprof. Pardon. Een horloge van toen mannen nog mannen ware… eh, oh. Wacht.
Misschien even de poll erbij.
Graag gedaan.
.
.
.
.
.
- -Iwc portugieser
- -Breitling groene dial
- -Nomos groen
- -Zenith a384
- -Zenith manufacture
- -Zenith Safari
- -Maakt niet uit welke zolang het maar 1 van die zeniths is
0 stemmers
Dit meer je ding?
Thanks.
Certina viel bij mij erg groot om de pols. Vind hem wel erg mooi.