Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 2)

Dan doe ik deze denk ik. :grin:

4 likes

Had…2x. :laughing: Echt heel mooi was ie.

1 like

Je hebt flipper-ridders en flipper-kings. I salute you :crown: :grin:

Breitling it is, the Hunt begins :star_struck:

3 likes

Je vergeet flipper-dwazen :blush:

Nice…binnenkort in dit theater. :ok_hand:

3 likes

Damn zeg, en wie heeft dat gezegd aub?
Want het was mij niet echt opgevallen maar nu is het ook om zeep voor mij :cry: :joy:

Heb ook lang getwijfeld over die Damasko maar ik vind die zo “kaal”. Vrees dat ik ze rap beu ga worden.
Om één of andere reden vind ik een paar cijfers op de dial wel mooi. Moet niet helemaal vol staan met de uren maar een paar (zoals in de voorgesteld modellen) vind ik mooi.

1 like

Nogmaals, zoek een ander petekind :wink: vind zelf de mech mooier, want de automatic is, zeker op mijn pols, een (te) dikkertje.

Ik vind die Polo reeks stiekem erg tof.

2 likes

De Oris meet 39,nog wat mm bij de kast en 40mm bij de bezel. Dat is zo klein dat verschil merk je niet eens met een 39mm

4 likes

Ik vind die chronoscoop dus echt helemaal niks.

3 likes

Dr. Who zou hem rocken !! Ziet er Gallifrayan uit :sunglasses:

1 like

Eens een hypothetische vraagstelling… Ik ben bijzonder tevreden met mijn huidige “two watch” opzet van een GS SBGX063 en een SPB143. De laatste krijgt eigenlijk alle dagelijkse draagtijd.

Ooit vond ik een Black Bay 36 het ultieme “one watch” horloge. Ook omdat ik eigenlijk niet met een Rolex (Explorer) wil lopen. Dat komt met name omdat ik niet met een (voor het grote publiek) duur horloge wil lopen. Met de eventuele verkoop van beide horloges zou een BB36 wel kunnen worden gefinancierd…

Wat zou het HF doen?

• GS SGBX063 + SPB143
  • Of enkel een BB36

0 stemmers

3 likes

foto’s doen een hoop … denk dat dat hier ook mee werkt aan de uitslag :thinking:

duidelijke uitkomst, en terecht :yum::+1::+1:

1 like

bb36 is zeker een topper maar het moet wel bij je polsmaat passen :grimacing::+1:

1 like

Als je de mogelijkheid had om de Tudor als derde horloge op te voeren, soit. Maar in die Grand Seiko heb je een tijdloos net horloge wat je desgewenst ook op een croco band kunt zetten en als dresshorloge kunt dragen. Die functie bekleedt noch de SPB noch de Tudor.

De Tudor zou eerder een concurrent van de SPB zijn omdat ze allebei toolish / casual zijn, maar als trio van net-, veld- en duik-horloge zou het natuurlijk dikke mik zijn. Dan heb je ook nog grijs, zwart en champagne.

4 likes

GS…altijd GS. :ok_hand: :wink:

1 like

Als je een Rolex wil kopen die werkelijk niemand als duur horloge herkent -> Explorer :man_shrugging:t2:

2 likes

Dit met oog op de compacte maat denk ik? Voor mij zal dat niet zo’n punt zijn aangezien ik dunne polsen heb.

1 like

Daar heb je wel een goed punt te pakken. Ik wil eigenlijk wel voorkomen een hele brede collectie op te bouwen. Voor mij klinkt dat gewoon als onnodig. Eigenlijk is de Seiko combi van nu zo slecht dus nog niet…

2 likes