TS van dit topic was geen dame, maar het is al een tijdje terug. Dat is inderdaad nog een idee, start een topic met deze vraag, zijn altijd leuke topics, die advies topics.
Ja eh, inderdaad. Dat had me een zak chips gescheeld.
Nee, nee sorry, beste zaterdagochtend in tijden.
Super, bedankt!
In ieder geval weer veel research erbij, zalig
Zeker, maar vaak zijn de voorkeuren van TS net wat anders. Deze heb ik over het hoofd gezien precies. Bedankt! Ik h
Oeps, verkeerd gedrukt! En kan niet editen.
Ik had al eerder een topic gestart, maar hier komen nog andere horloges voor, waarvoor dank!
Daarom lekker eigen topic starten. Is leuk joh!
Edit: oh joh, link hier even dan? Lekker bezig
Het was hier trouwens netjes begonnen met een poll hoor
Eens. Geweldige lug verhouding ook. Super stoere duiker en één met heritage
Maaaaar na het zien van al de andere opties die hier voorbijkwamen we kijken nog wat verder denk ik dan
Dus?
Als ik wakker ben heb ik een bril op. En al mijn brillen zijn varifocus. Zonder leesbril zie ik geen reet meer, ook niet op een groter horloge.
Ja, want bij duikhorloges denk je automatisch aan de vele zaken die Tissot op dat vlak heeft gedaa… Eh, wacht.
Zeker, maar iedereen is hier tuig! Maakt verder ook niks uit zolang het over horloges gaat.
Heb twee opties in je topic toegevoegd. Hopelijk krijg je er wat meer.
Er ‘moet’ niks, wat wel en niet kan is relatief en zodra er krachttermen als ‘tokkie’ & ‘ridicuul’ in het spel komen moet je op je hoede zijn, want dat impliceert 9 van de 10 keer een persoonlijke tic die op geen enkele wijze van toepassing hoeft te zijn op jou en jouw man @TiphanyVDB.
Dus als jullie blij worden van de 43mm quartz Tissot Seastar Chrono met subdials die wat hoger op de wijzerplaat staan, dan vooral doen!
Veel van wat er op dit forum voorbij komt zou ik nooit willen dragen (en zou ik me ook behoorlijk sterk over uit kunnen drukken) en velen op dit forum zouden nooit de horloges willen dragen die ik heb (op basis van even sterke meningen). Dus inderdaad; over smaak valt niet te twisten.
[grinnik]
Zit wel iets in.
Een en ander bijgeleerd over hoe grootte van meer afhangt dan diameter alleen. En ook hoe mijn sub-17cm polsen meteen een pak mooie horloges gaan moeten vergeten, tenzij ik er als Captain America wil uitzien met een rond schild aan de arm.
Aan de andere kant, als je het allemaal niet zo serieus neemt is het wel smakelijk dat sommigen hun mening op een kleurrijke manier uiten.
Komt wel goed, mijn keuzes zijn tot nu toe altijd goedgekeurd.
Mijn eerste horloge voor hem, heeft hij toen zelf gekozen:
Heb ik al gemerkt. Nog maar NA voor mezelf, maaar al op zoek naar iets anders 🤦
Waarvoor dank
Les goûts et les couleurs…
Behalve dat mijn suggesties wel smaakvol zijn. In tegenstelling tot sommige andere.
(geintje Zengineer)
Klopt. Voor heritage moet je bij rolex wezen.
Zolang de lugs niet over z’n pols heenkomen gaat 't prima.
Diameter zegt niet zoveel. Lug to lug is een betere indicator.
Ik wil maar zeggen… GOUD