Veel zwart al dan? Dan is het misschien wel leuk om de pepsi juist te houden voor wat kleur
Die Pelagos is 39mm, toch? Lijkt mij een fijnere maat. Maar als je de GMT gewoon goed kunt hebben, qua polsmaat, dan zou ik deze houden. Vind ik toch wat prettiger om naar te kijken.
@whisky ze zijn gaaf, vooral de werking en bediening. Inderdaad heel dun en licht.
Maar o jee ze zijn groot. Zeker die vierkante. Type ? Mooi grijs blauw wel. Nog nooit gezien. Top!
Ze hadden helaas enkel de rode van wat jij overweegt. Mooie kastvorm. 11mm inderdaad. Lekker plat.
Ik weet t niet, man, met 15cm.
Ik vond bandjes eerder cheap voor dat geld.
Nog es de zwarte zien.
Mooi hoor . Ik ben nog altijd wel aan t twijfelen
.
Maar zelf jij vind ze dus aan de maat en je hebt een grotere pols omtrek dan mij. Mss toch maar laten gaan
Dat kan ik niet zeggen he. Geen lugs dus je hebt marge, hangt ervan af of je graag “grote” horloges (op je pols) draagt. Das smaak en voorkeur he.
Maar zie… ik heb 18 - 18,5…
Maar 17,5k… hoe gaaf en speciaal ook, ik “voelde” t niet. (Opnieuw subjectief)
Ik zou zeggen: 2de passessie, niet luisteren naar verkoper (“kan prima”) en je gevoel volgen
T is inderdaad duur maar daarom ook erg uniek, kleinschalig. Ik heb geen idee hoeveel horloges ze maken? Maar dat zal ook absoluut met de prijs te maken hebben.
En die ‘box’ ook erg uniek.
Aan de andere kant je hebt bij veel grote merken voor dit geld ook goud…
En t moet je smaak zijn. Dit word een pass voor jou of twijfel je nog? Heb jij de lume wel kunnen zien of ook geen donker hoekje bij de juwelier?
Isotope doet me een beetje denken aan bowling schoenen
Ik zou kiezen voor VC. maar die is groot. Te groot. Dus een andere keuze gemaakt.
Die link had ik nog niet gemaakt.
Zo de laatste.
Wat zou hf kiezen
T hoofd doel is nog altijd (rose) goud.
Mijn pols wil eigenlijk deze 34 mm van the watchmakers watchmaker.
Mijn hart is benieuwd naar deze. Want klein merk.Hoe die om de pols valt ga ik zeer binnenkort meemaken. 37 mm
Alternatief is goud laten en dan heb ik budget voor twee stalen horloges. Dan zou t tussen deze gaan.
Alleen eerste is eigen pols.
-
- Cool die gouden maanfase. Jlc.
-
- Doe mij de gouden handopwinder. Hentschel.
-
- Doe mij maar beide Grand Seiko
- 4.Doe mij maar de Santos en een GS namelijk…
0 stemmers
Santos en GS, namelijk die smakelijke Mt Iwate van @tompj
Maar jij moet gewoon die gouden JLC nemen, daar aas je volgens mij al meer dan een jaar op.
No-brainer, Santos en een GS met spring drive wat mij betreft. Idealiter eentje als die van @tompj wel te verstaan.
Overigens moet er met die JLC ook prima te leven zijn. De Hentschel voel ik niet zo (het hele merk niet om eerlijk te zijn).
Als de keuzemogelijkheden zo ver uit elkaar liggen -> idee wat laten rijpen.
Of anders een vintage golden (staat eentje voor €1000 in het blauw) en de rest die je wil.
Ah, da’s dus een automaat. Dom van me. Bijna net zo dom als berichten niet kunnen bewerken als er een dikke fout in staat.
Ik vat 'm niet