Mout ik hem even uitleggen?
Ook leuk, in dit kader
Dubbel gelaagd zelfs
Mag ik hier ook meedoen, best wel een leuk horloge waar ik niet mee in gevecht ben Zojuist mijn NA aangemaakt
Wat doet die dan in dit topic?!
De rust bewaren zodat men niet met elkaar op de vuist gaat
The weirdest of flexes.
O.k., ik twijfel nu tussen deze twee opties. De laatste van de twee (de Seiko’s, dus) heb ik nu.
- Squale 1521 All Black
- Seiko Samurai All Black + Seiko solar Tuna
0 stemmers
óf
en
Ik dacht dat je je oog had laten vallen op de nieuwe Squale Sub 39 Blue?
Ja, die wil ik ook nog. Houdt 't dan nooit op?
Heb de Black Samurai en de 1521 beide gehad maar de Squale draagt zoveel beter.
Met deze foto’s wint de squale gemakkelijk. Echter zijn de Seiko’s wel een leuker duo.
Beetje hangen of wurgen. Twee gelijkaardige types van hetzelfde merk, of die Squale… maar ik vind de Squale echt lelijk. Kan het niet helpen. Dus toch de Seiko dan maar.
Zo te zien hebben wij dezelfde pols.
Ik geef je nog even een zetje in de juiste richting…
Ik word boos als jij eerder een Santos hebt dan ik. Maar als het goud moet zijn zeker de Hentschel.
Als je de Sub39 Superblue voor had gesteld had ik Squale gekozen. Ik heb een hekel aan all black. Maar op dit moment heb ik geen Seiko duikhorloge in de verzameling, maar wel dit:
Niks tegen Squale dus, ook al vind ik de 1521 rijkelijk groot. Eigenlijk zou ik willen dat ze de Sub39 maakten met een 20mm lug width, want 22 is te veel.
Heb vandaag ook weer m’n 1521 om en zit bij mij ook echt wel als gegoten.
Het zijn ook m’n laatste Seiko’s en vind ze ook nog steeds best leuk…
Hey, no problem! Ieder z’n ding!
De Squale wint 't in ieder geval in de poll ruimschoots…
Ja, de 1521 is gewoon wel 'n heel fijn horloge. Daarom heb ik er ook al twee!
Bedankt voor de adviezen en input, mensen! Ik slaap er nog een nachtje over.
O.k., ik moest even zoeken (en misschien weet je dit ook wel al ) en ik dacht even dat ik 't misschien gewoon gedroomd had.
Maar, ik heb 'm gevonden Het gekke is dus dat Squale een keer een dergelijke Sub 39 -met 20mm LW- daadwerkelijk gemaakt heeft. Een LE en dat ziet er dan zo uit.
Is inderdaad misschien nog wel mooier. Hoewel ik met de standaard dimensies van de Sub 39 ook geen moeite heb, hoor. Zeker de nieuwe blauwe GMT vind ik erg goed gelukt!