Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Ik ben er bekend mee, maar die kom je niet op iedere straathoek tegen. :expressionless::rofl::+1:

Hoe dan ook, leuk hoor, de Sub39. Maar met een 1521, een Superman, een 5303 en een Baltic GMT heb ik niet meer duikers nodig.

2 likes

Iedereen bedankt voor de suggesties tot zoverre en t stemmen

@MrMojo @GustavM @Kad

:joy:. Grapjassen maar hey. Wat in t vat verzuurt niet :nerd_face:

@Fate_Amenable_To_Change.

Ik weet dat jij de Jlc helemaal niks vindt :slight_smile:. Dat geeft niet ieder zijn eigen ding en gelukkig maar anders zou t saai worden hier.

Maar t gaat me ook om t feit hoe vaak ga ik t dragen. En dat zal met goud een stuk minder zijn dan staal.

Nu kun je uiteraard ook zeggen ja daar heb je meer dan zat andere horloges voor in de collectie om dat te compenseren.

Maar toch: Nieuwe generatie springdrive en high beat uitwerken zijn echt pareltjes vind ik zeker nu ik ze in t echt heb mogen zien.

Santos is iconisch al lijkt die en vind ik het een krassenmagneet. Ja ok dat gebeurd met horloges en dikke prima anders leg je ze onder een stolp om ernaar te kijken. Maar ik het de medium al bij diverse ad gepast en zaten toen al krasjes op. Ook als ik een bepaalde video zie op YouTube hoe die er naar een jaar uit ziet. Damn…

Briljante bracelet dat dan wel weer.

En enne sneller hebben dan jou. De Santos is zo lijkt t niet zomaar even op te halen bij een ad als in naar binnen en aftikken. Dat widde gij ook :sunglasses:

2 likes

Staan er genoeg op Chrono. :slight_smile:

Maar je hebt gelijk, misschien zal ik m’n grijze huisdealer eens aanschrijven.

Dat klopt. Sterker nog, de nieuwe 9F85 quartz uurwerken zijn pareltjes. Alleen zie je ze helaas nooit. Maar GS is goed bezig.

Als je die bezel genoeg bekrast gaat het vanzelf ophouden op te vallen. :slight_smile:

Blijft over een lekker plat dragend gedistingeerd horloge met magistraal ogende band.

1 like

een Vacheron, maar niet deze :wink:

1 like

hij mag in alle topics :crazy_face:

1 like

Welke dan? Pics please :crossed_fingers:

deze :wink:

14 likes

Lekker man!! Voor mij persoonlijk ook VC, dan Parmigiani en dan Czapek…

Maar laten we eerlijk zijn je mag niet klagen met deze merken :smiley:

1 like

:heart_eyes:

1 like

Benieuwd welke tank het forum zou kiezen om deel uit te maken van een 3 piece waarin deze 2 passen:

Tank solarbeat

Of de zwarte tank must

Tank battle
  • Tank must zwart
  • Tank solarbeat

0 stemmers

4 likes

Vind persoonlijk de solarbeat het mooiste maar de zwarte geeft een betere balans in je collectie :heart_eyes:

9 likes

Eigenlijk vind ik dat er iets op bracelet bij moet. Maar dat lijkt niet jouw smaak. Dan sowieso de solar, want :star_struck:

1 like

Dat, anders de witte

1 like

@Colnago dat, dus.

2 likes

Wijze heren hebben al gesproken: iets met balans enzo (of de nomos ruilen voor een zwarte :upside_down_face:)

2 likes

Vond het nog best een lastige keuze, overigens. Maar de zwarte, dus. Vind 'm heel stijvol. Hoewel de andere dat natuurlijk ook is. Maar heb jij niet eigenlijk eerder, of in ieder geval daarnaast nog, een leuke duiker nodig? :grin:

2 likes

Dat vind ik er ook van. De solar beat plaat leeft meer met de geblauwde wijzers, en de cartier in de VII vind ik ook tof. De zwarte is ubercool, en ik heb in dit trio idd geen zwarte plaat. Ik ben alleen een beetje bang dat ik hem rap beu zal worden.

1 like

Ja, hij is wel heel specifiek. Maar dat is ook wel weer gaaf. Echt een statement, vind ik dan.

1 like

Heb je goed gezien. Daarbij vind ik leer en nylon gewoon lekkerder dragen.

1 like

Ik had niets minder verwacht. wat zijn we weer unaniem vandaag. :upside_down_face:

2 likes