Mss moet ik dat wel de doorslag laten geven. Ik draag er gewoonlijk maar 1 te gelijk.
Ik had graag op een zwarte dresswatch gestemd, maar deze vind ik kaal en saai.
Dat. Bovendien moet een horloge in mijn optiek minstens indices hebben, maar het liefst gewoon ook een minute track. Daarom zou ik de bestaande Fumé er uit gooien ten faveure van deze:
Gelijk heb je ! Maar die tank houd het toch niet lang vol naast die prachtige club neomatic
Tank Solo XL is te groot? Zou persoonlijk voor de automaat gaan, maar uit bovenstaande 100% de Solarbeat.
Ik ga de tank ook gewoon door de weeks dragen hoor. Niet enkel onder het pak.
Snap ik wel. Vandaar mijn twijfels.
Dat was de vraag niet Chris. Da witte gij ook. Daarbij liggen de Anordains ook niet voor het oprapen.
Snap ik, maar ik mag zeggen dat ik de anordain vaak draag, en de afleesbaarheid best goed te doen is. Het gaat er voor mezelf meer om dat er dan toch iets gebeurt op de plaat.
Vind ik wel. Aan de hand van fotos hier op het forum toch.
Hey Vincent ik ga het over een ander boeg gooien!! Je moet een duiker erbij nemen met strapopties.
1ste keus
2de keus
Maar weet dat jij je Sinn weg gedaan hebt en das niet voor niks. Ach beetje over horloges praten… lekker toch
Niet doen @Lunette Voor het eerst sinds ooit heb ik al maanden hetzelfde horloge in mijn hoofd zitten. Dat weet jij maar al te goed
Die tank-itch moet echt eerst even gescratcht worden. In april 23 bestaat mijn acount 5 jaar. Dan kunnen we nog eens praten
Beiden wel coole duikers.
Aan de zwarte is niets te beleven of te zien. Veel te saai. De Solar is écht Cartier, daar zou ik voor gaan.
Versta me niet verkeerd he, je vraagt in de poll wat ik zou doen, en dat is dus de AnOrdain fumé met track, de Solarbeat Tank (of nog liever, een tank met KS of lopende seconde) en dan mogelijk de Nomos die je hebt of wellicht een Dunkel voor de balans in het trio. Dat neemt niet weg dat de AnOrdain en Nomos die je hebt fantastisch zijn.
Evengoed, horloges met kale plaat zijn gewoon zinloos.
Thanks.
Als dagelijks horloge moet ik je gelijk geven.
Die vrees is reëel, denk ik. Übercool die zwarte maar ook weer zo uitgesproken dat ie sneller verveelt, denk ik
Ik mis iets zilver/wit in de collectie…
- Seiko Astron SBXY029
- Citizen Collection NB1050-59A
0 stemmers
Exact dit! Witte is mooier, zwart past beter in de collectie.
Ik vond dit moeilijk. De Astron had een minute track tussen de indices mogen hebben, om de kast te krimpen naar 37mm, dan hadden de wijzers optisch langer geleken. De Citizen doet dat wel goed, maar de Astron is een aardiger uurwerk / naam combo. De Citizen heeft mij ook te DJ achtige wijzers. Ik zie op Japanners liever een Dauphine.
The nod goes to the Astron, zoals men wel zegt.
Ik ben onvoldoende thuis in Rolexen om te weten welke welke is. Maar mijn stem inzake Sub vs GMT zal vrijwel altijd Submariner zijn, en deze keer is geen uitzondering.
Kan niet kiezen. Dus ik zeg: allebei!