Bij de Christopher Ward gebeurt er mij iets te veel qua kleuren, wijzers en hoge rehaut, bij de Citizen zijn de lugs mij veel te strak/aggressief en het datum venster is erg aanwezig.
De Archimede is wat dat alles betreft veel gebalanceerder.
Bij de Christopher Ward gebeurt er mij iets te veel qua kleuren, wijzers en hoge rehaut, bij de Citizen zijn de lugs mij veel te strak/aggressief en het datum venster is erg aanwezig.
De Archimede is wat dat alles betreft veel gebalanceerder.
Stel je wil een klassieke dresser. Dan kan je natuurlijk een reissue nemen. Lekker makkelijk. High beat, weinig onderhoud, daadwerkelijk waterbestendig, veel nauwkeuriger.
0 stemmers
Stalen Connie!
Als je een goed exemplaar constellation weet te vinden, dan is die echt twee klassen beter dan een moderne conquest.
wat hierboven staat. Zonder afbreuk van de longines te willen doen.
Die heb ik dus en helemaal mee eens.
Het is ook in de prijs terug te zien natuurlijk
Vijf.
Een stalen Constellation is net zo duur als een nieuwe Conquest.
Ik zie een list price van 1260 euro. Dat is een 1000 euro met wat korting.
Een goeie stalen connie pie pan zit je al gauw op het dubbele daar van.
Mijn Conquest was minder dan 1k nieuw. Mijn gold capped constellation was zelfs minder dan het dubbele daarvan, dus ik denk dat een stalen voor ongeveer dezelfde prijs wel moet lukken. Voor die prijs heb ik ze hier zien staan iig.
Een gouden Conquest is daarentegen wel al gauw 3k, dus die combi gaat even niet op hier
Gold cap is minder waard dan staal.
Een paar jaartjes geleden?
Ik denk dat je vaak het dubbele betaald voor een pie pan tov een longines conquest.
Paar maandjes hooguit.
Die prijs van de conquest was wel ruim anderhalf jaar geleden.
Vincent?!
Sorry Guus. Met alle respect zei ik.
De Longines is zeker mooi en praktischer. Maar zo’n Connie is natuurlijk wel echt next level.
Klopt helemaal. Een goede constellation is 2-2.5K waard. Met natuurlijk enkele uitzonderingen. Maar die dubbele prijs zie ik er ook aan af