Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Fair enough. Maar besteedbaar inkomen is ook een factor. Ik ben blij met de CW’s van deze wereld. :wink:

2 likes

Teckels zijn zoveel cooler dan rottweilers :sunglasses:

3 likes

Vergeleken met mijn beauceron moet hij toch een ‘tandje’ bijsteken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

:grin: gezellig!

1 like

Groeten aan jouw teckel :stuck_out_tongue_winking_eye:

Btw hij voelt zich zeker even groot hoor :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Dankje zal ik doen. Ze zou vanaf vandaag weer bij mij zijn maar ze heeft wat last van virusje (diarree en overgeven…het heerst blijkbaar) dus ze blijft even thuis. Jammer maar beter.

1 like

Straf! Onze 'Cliffl ’ is ook al een paar dagen ziek, zelfde symptomen, maar sinds vandaag een beetje beter.
Tijd voor een topic teckels only :wink:

1 like

Taaie rakkers zijn het wel :muscle:

1 like

Je hebt honden en teckels.
(Bron: H. Mulisch)

2 likes

Tough as hell
Echte rambo’s :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Harry …
:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Archimede. Geharde kast, mooi plat, lekkere maat, mooie afwerking en gewoon een heel erg eerlijk Duits product met een eigen vibe.

Exact de reden dat ik de Sealander 36 binnen 30 seconden weer in de doos had zitten om hem retour te sturen.

Onterecht. Die maken tranentrekkend mooie horloges, en de facto de beste uurwerken op de planeet.

Yup. Psies dat.

Die datum op 12… Nein. Connie all the way, ook voor het dubbele geld.

3 likes

Zeker mogelijk - gewoon geen klik mee. Kan niet meteen de vinger leggen op waarom precies, maar elke Citizen geeft een insta-meh als ware het het horloge-equivalent van Toyota. Of ik heb nog niet de juiste ontdekt, ook mogelijk.

1 like

Terwijl ik zelf zo’n ding heb waar ik helemaal blij mee ben snap ik dat argument wel. Zeker nu ik ook een Nivada Super Antarctic in m’n handen heb (moet nog foto’s maken).

Voor mijn gevoel nu is de GMT versie van de Sealander een beetje een dubble down op dat overdesign. Het valideert het gehele ding wat meer in plaats van dat half in een duiker blijven hangen. Anyway, ik ben er wijs mee. (En de standaard versie vind ik ook nog steeds mooi, maar niet meer op de shortlist.)

Als het om over designed gaat dan kan die Serica (moet nog foto’s maken) er trouwens ook wat van als ik heel eerlijk ben. Je kan duidelijk zien dat over elk detail meerdere vergaderingen zijn heen gegaan.

Niet dat ik klaag. Om iemand hier te parafraseren “dat ding is echt blaar trekkend mooi”. :grin:

2 likes

Dubbele kudo’s voor t koosnaampje klokjes

Je krijgt waar je voor betaalt. Ik heb jaren lang een Citizen mall-watch gehad. U kent ze wel: Kosten zo’n 300-500 Euro, zijn onverwoestbaar en technologisch zwaar over-engineered, maar hebben het cachet van een betonnen muur.

Maar toen kwam ik op een Chronomaster uit:

Ik heb 'm niet meer, maar dat ding was echt fantastisch mooi. Soms jeukt het nog wel eens. Er moet wel bij gezegd worden dat dit echt heel erg Japans is, dus dat moet je ding zijn.

Zo zo… Da’s een cool ding. Komt daar een NA topic van?

Daar heb je gelijk in, uiteraard. Al weet ik niet of Jerome veel vergadert met zichzelf. Ik krijg het vermoeden dat Serica, ondanks het gewag van partners, heel erg uit zijn koker komt. Misschien vergis ik me.

2 likes

Zonder je te willen overtuigen had ik precies het zelfde met Citizen tot ik deze zag:

19 likes

Eens. Maar dit zijn alle 3 geen dresswatches volgens mij. Dit is met categorie sport.

Desalniettemin, doe mij die citizen maar :ok_hand:

2 likes

Zeg Chris dit was toch het horloge met die glasplaat die weerspiegelt op de papieren wijzerplaat? Ik vind het zulke toffe modellen maar sinds jij dat gezegd hebt…

1 like

Yup. Dat trok ik niet. Maar mooi was hij wel. Nu heeft Citizen ook Chronomasters die gewoon een quartz uurwerk hebben en dus een traditionele sunburst plaat, en die zijn ook wunderbar.

1 like