Probeer die nog eens met een 6204 er bij?
Je bedoelt dat jij dat gaat proberen. 🤌
Jij hebt er weinig van begrepen.
De 5513 is hoe de sub hoort. Deze referentie is niet voor niets zo lang gemaakt.
Ach, wat zou het. Zolang het maar niet die met datum maar zonder cyclops is
Vanaf welke leeftijd hebben je ogen eigenlijk zo’n cyclops nodig?
Verwarrend; het één sluit het ander niet uit. Ik kies klassiek en zonder patina.
Voor mij is het voorlopig geen functionele kwestie, maar de implementatie van datumvensters stoort mij vaak. Zo’n cyclops maakt het meer een onderdeel van het geheel in plaats van iets wat er aan het einde nog even halfslachtig op geflanst is.
Daarom is een Grossdatum met twee schijven (en een leading nul) ook een prachtige Cyclops vervanger.
Je was klaar toch? Als ik goud had gekozen zekers. Nu nog een plekje over. Even de discussie daargelaten of ik wel voor 40 mm moet gaan met mijn polsen.
Net wat gekocht toch. Ja. Maar daags erna kom ik wat funky’s tegen wat wellicht sommige leden te vrouwelijk vinden zeker de pols foto’s in t echt is die wel erg ‘popping’ roze en alleen deze maand te krijgen en wss onmogelijk die in the flesh te zien.
Verder word t bont van ‘discontinued’ tot ‘nog niet uit’ tot ‘iets van ‘Nederlandsche bodem’ tot klein merk.
Enfin
- Zep chronomaster pink. Ja ik weet t heb al een Zep. Maar voor meer kleur in de collectie.
- Omega. Officieel niet meer te krijgen

- Hentschel h1 staal
- Gs slgh013 (nog niet te verkrijgen )

- Vd Gang.
- Sinn 356. Ik roep altijd ik heb geen andere chrono dan de Zep nodig. Maar toch. Al vrees
Ik de hoogte.
-
- Zenith
-
- Omega
-
- Hentschel
-
- Grand Seiko
-
- Vd Gang
-
- Sinn
0 stemmers
Mannen die onzeker zijn over hun mannelijkheid, moeten deze zeker niet dragen. Maar een echte kerel rockt die roze Zenith natuurlijk gewoon!
Die roze Zenith is echt fenomenaal. Ik zou het wel weten!
Dit gaat wel all over the place. Die Hentschel komt telkens terug in je polls en minder is meer, dus die. Hoewel die Zenith ook echt wel tof is.
Die Zenith is super maar toch voor de Omega gekozen. Die zou bij mij langer meegaan denk ik.
Bij Pertijs nog te vinden.
Sommige vanaf een 40ste.
Ik zie het niet ook nog zonder cyclops.
De Tudor. Maar indien de Omega een witte wijzerplaat zou hebben zou ik voor die gaan.
Op de Zenith gestemd, ik vind hem cool. De 356 optie is ook leuk. Ik heb de copper dial. Tussen de wimpers door een huwelijk tussen de roze Zenith en de zwarte 356?
Erg gers deze