- Tudor Oysterdate vintage (25+ jaar)
- Tudor pelagos FXD MN21
0 stemmers
.
Fixed that for you. Op zo veel smaak en finesse zou ik die rare Tudors niet snel betrappen, op welk punt in de geschiedenis dan ook. Zoals een Braziliaanse vriend van me de UK ooit noemde: Monkey Island. Terecht.
Omdat een duik- of militair horloge van 25K belachelijk is. Al moet ik wel zeggen dat je dan de Yachtmasters, Nautilussen, APRO’s, Tonda’s en al dat soort sport-reut dan wel even vergeet. Om nog maar te zwijgen van die kolderiek grote Mosers.
Patrimony is zeker een mooie optie. Met name de configuratie die je daar laat zien. Dat doen ze in één klap beter dan 99% van alle Calatrava’s die Patek in de afgelopen 50 jaar heeft gemaakt.
Er zijn rare dingen aan de hand wanneer ik op een Sub stem. Laten we het daarbij houden, verder.
Nee.
Het grote gapende lege gat in het midden en de wir war van activiteit aan de buitenkant.
Ik kan zo even geen ander merk bedenken wat zijn naam zo hoog op de wijzerplaat plaatst, direct onder het uren/minuten track.
Wirwar? Ik heb nog nooit zo’n goed doordachte wijzerplaat gezien waarbij de lengte van de wijzers exact dat doet wat het moet doen vis a vis de reliëf-elementen op die sector. Dat is een masterclass in wijzerplaten-ontwerp.
Het zijn wel twee totaal verschillende horloges.
Voor mij de L&S, de hoeveelheid opsmuk op de Breguet gaat mij wat te ver.
FTFY
Een horloge moet voor mij gewoon niet saai of stijfjes zijn. Wat het ook kost.
Maar, zoals ik al zei, da’s mijn persoonlijke mening.
Ik vind die Patrimony zo’n prachtig horloge en gewoon net even wat anders maar toch uniek en apart
Stuur maar n PB
Moet eerst nog een SD JC kwijt
Kijk.
Het is een mooi sporthorloge. Met een mooi uurwerk. Van een bedrijf met gevoel voor humor. Maar probeer me niet te vertellen dat het een dresswatch is.
Man man man man, wat een balansbrug.
Heb je je cartier al eens open gemaakt
Heeft de nomos een zichtbodem? Dat zou tof zijn. Anders maar die andere
Zeker niet!
Milgauss. Altijd boven een dj.
Ik heb de Milgauss z- blue gehad. Ik heb er nog steeds een beetje spijt van dat ik hem heb weggedaan! 🥲 datejust lekker in 36mm nemen. Milgauss is zowel sportief als een klein beetje dressy. Prachtig horloge
Geef mij die Datejust maar met blauwe dial
Mensen weten tegenwoordig echt niet meer wat dressy is…
Het idee van de milgauss is leuk, de uitvoering is ruk. Doe mij maar de 41 dj!