Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Allebei aub DJ 41 met fluted bezel
:sunglasses:

1 like

Santos medium op een donkerblauwe of zwarte croc dan naast de Milgauss :star_struck:

Ff op zolder zoeken en die uit de mottenballen halen :joy:

1 like

En een OP.
:stuck_out_tongue_closed_eyes::+1:

2 likes

Zoooo scherp hoor :sweat_smile: ik dacht dat de meeste hier niet op MP keken :joy::joy:

1 like

1 like

Hey hey Moser is het coolste en mooiste merk.

Kan toch wel maar je moet het ook uitstralen dat je het kan dragen.

Zij heeft geen pak aan en hij straalt amper uit dat hij een hartslag heeft. :slight_smile: De Tudors zijn een mooie illustratie van alles wat tegen het hebben van een koningshuis spreekt. Ik begrijp z’n emotionele band met dat horloge verder prima hoor.

Het coolste en het mooiste? Zeker niet. Maar zoals ik al zei: Niks tegen Moser. Mooi merk, mooi gevoel voor humor, mooie creaties. De meeste zijn alleen geen dress watches.

1 like

Financieel schelen deze twee elkaar amper iets.

Battle of the Tudors

Ranger 22 (eigen foto in kudlicht, bracelet niet op maat want niet te koop aka exibition only for now)

• Easy link achtig systeem in de bracelet
  • Langere pr door t manufacture uurwerk

Bb36 zwarte wijzerplaat (plaatje van t www)

• Waterdichter dan de Ranger
  • uurwerk door zowat elke horlogemaker te servicen
    1. Ranger
    1. Bb36

0 stemmers

1 like

Allebei verdomd saai. Kwaliteit is echt top, maar vond ze allebei heel klinisch en nietszeggend.

De bb36 wint het voor mij omdat die wijzerplaat minder cheap oogt en de proporties beter zijn

8 likes

Jammer genoeg met @rorymoer eens, al vind ik de vintage 36 Ranger of de grijze bb36 (sowieso wel gecharmeerd van deze plaat) op een jubilee wel wat hebben.

5 likes

Voor mij was het geen keuze, ik houdt van simpel en sterk design. Het lettertype van de vintage ranger is prachtig. De nieuwe ranger… not so much

7 likes

Ik heb de Trasca ih zwart Echt een super tof horloge. Hele mooie wijzerplaat, goed werkende anti scratch coating, loopt heel precies. Ideaal formaat.

2 likes

Dit was wel de OG, en stiekem de mooiste ook!

9 likes

Blauwe Seamaster vs Tudor BB (van @MrMojo )

Battle of the Blue :blue_heart:
  • Omega Seamaster
  • Tudor BB

0 stemmers

1 like

Logischerwijs BB gestemd, maar moet wel zeggen dat de Seamaster ontzettend opknapt van deze bezel :ok_hand:

1 like

Ja, ho eens, dan stem ik ook op mijn eigen.

1 like

Grand Seiko dilemma: SBGY013 (witte) Omiwatari of SBGY027 ‘Karesansui’. Welke vind jij mooier - metalen band en LE vs. normale collectie buiten beschouwing gelaten?

SBGY013 Omiwatari

SBGY027 Karesansui

• SBGY013 Omiwatari
  • SBGY027 Karesansui

0 stemmers

Met Remmington epileerband? Ziet er iig uit als een harentrekker.