Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Sub houden

Of de tudor als beater…

tudor-pelagos-39-watch-lead-1661872990

2 likes

Ik ben nu toch wel benieuwd… maar zie zelf dit resultaat:

Doe ik iets verkeerd?

1 like

• Starbucks :green_circle::black_circle:
  • Batgirl :large_blue_circle::black_circle:

0 stemmers

3 likes

Lastige! Toch de Batgirl, want meer kleuren en jubilee.

1 like

Ok zijn we weer.

Waarom. Een bepaalde GS de Slgh013 zou pas in november uit komen maar die is er nu al kwam ik vandaag achter

Ik moet dit weekend ergens zijn voor een andere hobby en erg dichtbij ligt deze momenteel op voorraad dus t zou wellicht snel kunnen gaan ik ga zeker passen. Aan de andere kant tsja die 40 mm hè. Een andere GS en ja hoor Hentschel en in mindere mate Breitling. Die laatste laten we even buiten beschouwing zitten ook nog in t vat

40 mm zullen veel mensen te groot voor me vinden en ik snap helemaal dat Chris kleiner wil. Dat zou ook zeker niet slecht voor mij zijn en diep van binnen weet ik dat ook wel maar ik vind m erg cool. Letterlijk. Maar hoe gaat dit om de pols bevallen? Dat hoop ik snel te weten te komen.

Gaan we

Dit is 40 mm om mijn pols(en 48 mm l2l , de slgh is 47.2 l2l) van een afstandje

Gaan we naar de battle

1. GS Slgh013 :cold_face: Wijzerplaat lijkt me helemaal geweldig en man man wat een uurwerk mja mss te groot?

1. Sbgy007 omiwatari. 38.5 mm Springdrive is cool maar movement zit wel erg verborgen.

Pols foto is van mij zelf

1. Hentschel H1. 37 mm Mooiste maat. Goldchatons en ik vind ks icm handopwinder gewoon leuk.

1. Cool. (Alleen die maat ga ik daar geen spijt van krijgen?)
    1. Springdrive for life.
  • 3.Ga weg met je gs. Lekker klassiek

0 stemmers

2 likes

Kiezen en dragen waar jij je goed bij voelt uiteraard, maar wat mij betreft gaat een Hentschel 37mm het fraaiste staan op jouw pols. Prachtig horloge.

gr, Vigorelli

1 like

Starbucks!!

2 likes

Die Hentschel is zo stijlvol, vrijwel alles dat je ernaast legt, lijkt vooral heel lomp. Je foto’s onderstrepen dit.

1 like

Dit werkt beter met een polletje. :upside_down_face:

Namens @Nico:

• Houden die Submariner!
  • Submariner eruit, Pelagos erin!

0 stemmers

2 likes

Die SLGH013 is echt fantastisch, maar lug to lug vrij groot. En ik dacht dat jij vrij kleine polsen had.

1 like

De Tudor kan alleen maar hopen dat het ooit de status van een sub zal bereiken. Zeker van deze sub. Persoonlijk mijn favoriet zo’n 2-liner no date

Prachtig. Dat is echt een geweldig horloge, maar idd té groot.

Relatief saai wel als ik de Slgh013 zie. Moet zeggen dat ik hem voor z’n 38.5mm alsnog erg groot om je pols vind. Is 36-37mm niet beter?

Meh. GS is veel toffer

Eventueel een SBGW289? 36.5mm

15 likes

Gisteren kwam de Rose YM te koop in het blauwe & ik dacht;
Die wil ik nou wel eens hebben.

Maar dan ga je nadenken & met je Lange vergelijken & dan realiseer je je dat de prijs van de Rolex eigenlijk nergens op slaat. Of de prijs van de Lange niet. (daarmee zeg ik niet dat ik de Rolex te duur vind!!!)

benieuwd naar jullie mening, ga je voor de Rolex of Lange & Sohne Saxonia Moonphase?

• Lange & Sohne Saxonia Moonphase
  • Rolex YM Rosegoud op Oysterflex

0 stemmers

Ben benieuwd!:grin:

3 likes

@whisky

SLGH013 is denk ik ook écht te groot voor je. Vergeet niet dat zo’n 44GS kast erg groot valt. Ook de SBGY007 lijkt op de foto te groot.

Zou deze overwegen, of wachten totdat er een andere versie hiervan komt.

1 like

Ik heb gekozen voor de Rolex omdat ik meer het sportieve zoek in een horloge, de Lange is in mijn ogen wel veeeeeel mooier maar niet voor mij :sweat_smile:

1 like

Het zijn natuurlijk allebei geen ‘one piece’ collectie horloges.

Dus je moet het denk ik wel bekijken vanuit een grotere collectie.

5 likes

Eens, maar toch ook voor de Rolex gekozen hoewel de Lange is alle opzichten indrukwekkender is. Zie me toch eerder de Rolex dragen in het dagelijks leven dan zon uberdresser.

1 like

vind ik verreweg het mooist.
Maar inderdaad wel aan de maat, op papier, in ieder geval. Kwestie van passen.

vind ik een mooi horloge, in een mooie maat!

Vind allebei niet heel aantrekkelijk. Er is zoveel mooiers te koop, voor minder, vind ik dan. Maar ja, smaken verschillen. Prima, natuurlijk! :+1:

2 likes

In vrijwel alle gevallen Lange boven Rolex en in dit geval ook. No contest.

2 likes