Precies dat. Beetje saai
Brons zou tof zijn. Geeft een beetje de warmte van goud zonder dat je er zo voorzichtig op hoeft te zijn als met goud
Ooit als een blok gevallen voor de Tudor Grand Tour. Hij maakte meteen de Seamaster overbodig die vertrok. Berouw komt na de zonden, de Seamaster is weer terug
Wat vinden jullie?
- Tudor
- Omega
0 stemmers
Dat is ook een mooie! Goede tip. Vindt de cijfers van de Sixties serie van GO altijd al heel tof.
Ik heb Omega gestemd maar vind de Tudor wel aparter zoals al eerder aangegeven….
De Cartier vind ik heel gaaf. De Tourby is niet helemaal mijn ding.
Ja, die vind ik al beter.
is, denk ik, niet voor iedereen.
Mijn stem gaat naar de
Ik heb zelf nog niet gestemd maar zou ook de Omega zijn. Dat is toch wel een heel lekker horloge. Qua looks en dragen.
Tudor inderdaad minder alledaags, maar heel fijn en solide horloge. Leuk voor in de sidecollectie, maar die moet ernstig slinken
Dat is zeker zo. Een deel van zijn aantrekkingskracht!
Er komt alleen maar meer bij zie ik elke keer
Succes met de keuzes
Dat valt de laatste tijd erg mee, de terugkoop van de Seamaster daargelaten.
Ik geloof dat de Grand Tour en de Seamaster de laatste 2 aankoopen waren
Dan volhouden
Hahaha, ja dat is het beste. En gaat goed, heeel tevreden met wat ik heb
die 1e is tof zeg…
Lastige; hebben beide plus- en minpunten. De polished center links van de Tissot vind ik te bling, bracelet van de Hamilton is fraaier maar de endlinks zijn weer lelijk. Hamilton heeft subtielere wijzers en bezel, al vind ik de 24h nummering niet echt wat toevoegen.
Uiteindelijk toch voor de Tissot gegaan omdat de Hamilton een volledig geborstelde kast heeft; ik houd toch meer van afwisselind gepolijste en geborstelde vlakken
Eventueel een derde optie? 🤷
Steinhart ocean one in wit of een Halios Tropik
Lastig, maar toch voor de hamilton gegaan, vind die secondewijzer veel mooier dan die van tissot.