Ik zit met een lastig dilemma… ik kan maar niet kiezen tussen deze twee bluesies.
- Submariner
- Yacht-Master
0 stemmers
Ik zit met een lastig dilemma… ik kan maar niet kiezen tussen deze twee bluesies.
0 stemmers
Sub! Hoe tof de YM ook is, de gepolijste lugs vind ik lastig.
Ja begrijp ik wel. Dat heb ik misschien ook wel. De bezel van de YM is overigens wel subliem. Echt zoveel meer schittering dan een Sub. Dat moet je echt eens naast elkaar zien.
Voor mij een makkelijke keuze, de YM
Echt een grail voor mij!
De sub mag er ook zeker zijn, maar voor mij is er zelden een model van rolex die ik mooier vind dan deze YM.
Ja, dat is wel tof. Lugs laten brushen dus.
Ik kan wel zeggen; mooiste horloge uit mijn collectie. Grail en elke dag een genot. En niet zo mainstream.
Een van de weinige Rolexen die ik echt schitterend vindt!
100% de YM. Heerlijk horloge wat veel mooier om de pols ligt dan een Sub.
Nomos vanwege de té korte wijzers van de Sinn - echt een minpunt aan dit model.
Geen
Ik heb de club neomatic in een andere uitvoering, en draag de 556 perlmutt momenteel alweer een dag of 4. Ik kies voor de club, hoewel deze uitvoering me niet meer echt aan NOMOS doet denken. Maar het zou morgen weer anders kunnen zijn.
De wijzerplaat van de Tissot geeft voor mij de doorslag. Zou wel graag de bezel van de Hamilton op de Seastar willen
De Nomos club sport met petrol dial, daar zit ook voortdurend naar te kijken
De Nomos wel met petrol dial, want een Nomos zonder kek kleurtje is geen Nomos.
Nonomos.
Gewoon Mos dus?
3-6-9 > 6-9-12
Eens; maar alleen als er geen datum op zit. Die scheve datum laat voor mij de balans weer naar 6-9-12 vallen