Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Ik ook. Mijn vrouw houdt haar hart vast.

Niks mis met die man, da’s een Freddie Mercury avant la lettre. Maar mooi gesproken. Daar ging de koffie bijna. :rofl:

Daar hoort een Breitling of een maanfase bij, Henk. Da weet ik ook.

Ik moet even blijven nadenken.

dis-belief-surprised

2 likes

Je schrijft “Calatrava” en “Reverso” verkeerd :slight_smile:

1 like

Oeps, verkeerd getagd, excuses @LVA. Over 7 maanden zal ik in staat zijn basisfuncties als het bewerken van reeds geplaatste posts te gebruiken. :clown_face:

2 likes

Of daar ga je van uit ten minste :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dat inderdaad. Mijn 1 jaars badge heeft alvast geen automatische upgrade tot gevolg gehad. Ik zal niet flink genoeg geweest zijn in het boek van de Sint ofzo. :grimacing:

3 likes

Weinig of geen, groot verschil.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Neem anders gewoon deze. Past ook goed bij je.

6 likes

Is wel een mooie witte plaat :grin:

2 likes

Ik heb niks tegen quartz, maar specifiek Swatch is voor mij een stukje wegwerp-ontwerp waar ik niet mee kan leven. Wat erger is, er staat een dag-datum aan de binnenzijde van de 3. Dat trek ik niet meer. Die hele keten is in bezit van de Swatch groep, die hadden een uurwerk kunnen maken wat bij de kastmaat past.

Ik waardeer Franciscus’ neiging naar soberheid, de Kerk kan daar wat van leren, maar dit is meerdere bruggen te ver. :slight_smile: Een Seiko 5je zou gepaster zijn, die kun je nog eens repareren ook, en je kunt de band vervangen.

Je hoeft niet alles serieus te nemen hè…:joy:

1 like

Als ze helemaal Trolling Lane hadden willen inslaan hadden ze dat datumvenster ook zwart op wit gemaakt, en even groot als de 3. Gemiste kans, mijns inziens.

1 like

His Holiness is serieuze shizzle, daar maak ik geen grappen over. :rofl:

Brr. Ik denk in plaatjes, wil je dat wel even laten?

2 likes

Je denkt in zoiets dus? Ja hé? Toch? Nee?

3 likes

TGV zit er goed bovenop trouwens. Die leest hier gewoon mee.

1 like

• Seadweller
  • Pelagos

0 stemmers

Vertekend beeld. Ik heb overigens wel bescheiden polsen

Weet je wat de grap is? Is al uitverkocht. En de gewone chrono ook. De hele reut is de hele tijd uitverkocht.

De rest van de Hanhart catalogus? Not so much. :slight_smile:

1 like

Oef, mooie dingen nog hoor:

3 likes

Een KS pal op 9 trek ik niet, en de meeste chronografen die ze in automatische variant verkopen zijn gewoon dik. Voor een 13mm dikke chronograaf met automaat moet je bij Zenith zijn, want alle andere zijn 14,5 tot 16mm dik. Hamilton, Yema, Hanhart, Sinn, Tag, Longines, Breitling, Tissot, ze stellen allemaal teleur. Voor een redelijke prijs moet je dus handwinders hebben, of mechaquartz.

Ik heb met mijn vrouw overlegd, en die stelt dit voor:

@TagEd, ben je er nog? Ik neig naar een bestelling.

We gooien er even een poll tegenaan:

Wat te doen?
  • Zwart
  • Beige
  • Nee joh, ga door voor… (even vertellen)
  • Ben je belazerd, pak een maanfase

0 stemmers

1 like

Prachtig horloge! En geen datum :+1:t3:. Zou voor deze (beige) gaan van al je voorstellen.