Uiteindelijk wil ook jij een ToG
Geen chrono, maar tog, toch?
Ik vind de ToG en 37mm geelgouden Yachtmaster van de leukste Rolexen die ik ken. Maar “uiteindelijk” is een mooi gekozen woord.
Rolex staat namelijk achter aan in de rij van merken met leuke horloges die ik wil hebben. Voor die ToG heb ik eerst liever een Breitling Premier, Lange Saxonia Thin, JLC Reverso, Cartier Tank Basculante, Mühle Moonphase, Breguet Classique, AnOrdain Model 1 Fumé, Credor Spring Drive grossdatum, Omiwatari en aanpalige modellen GS, en zo kan ik door gaan.
mja … die afgekapte …
Ik ben er nog niet helemaal uit wat nu nog een goede toevoeging zou zijn. Of een rode wijzerplaat of een zwarte
Huidige collectie
Voor nu een battle of the red dails.
Staudt
Longines
Oris
Hentschel
0 stemmers
Ook geen idee. Wat heb je nog meer?
Oh, en de poll werkt niet.
Nu wel als t goed is
Nu wel.
Ben wel gecharmeerd van de Longines en anders de Oris.
Drukte per ongeluk op de Oris, maar die valt wat mij betreft meteen af. Te veel overlap met de Reverso en de Oris kan daar echt niet niet tegenop. Kies dan voor een burgundy Reverso.
Maarja, 2 reverso’s in de collectie…
De Longines heeft het meest een eigen gezicht tov jouw huidige collectie. De rest heeft wat betreft vorm van de kast te veel overlap.
Dusss de Longines for the win
Ik mis de rode jlc reverso. Dat zou mijn keuze zijn.
Maar indeze de longines.
Hell yeah!
Zo vreselijk mooi gemaakt!
Allemaal niet, ben ik bang.
Hentschel heb je al. Staudt lijkt te veel op wat je al hebt. Oris verliest het van de Reverso.
Dus voor de Longines gekozen. Maar die is volgens mij alleen in 42mm toch? Met een vrij forse lug-to-lug. Te groot voor jouw pols, ben ik bang. In 36-38mm zou die perfect zijn
Doodsaai….
Die is er ook in 36mm. Super fraai, onlangs even gepast.
Ben heel benieuwd naar die in het echt! Maar hij ligt gewoon nog steeds niet in de winkels