Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

SPB243J1. Ziet er op sommige foto’s wel grijs uit en niet zwart.

1 like

Hier kan geen reverso of welke rooie dan ook tegenop!

Wat een bom!

13 likes

Hoe groot is die farer?

1 like

39,5 mm

2 likes

Hoppa! We zijn er! En dat op een normale zondag. Van harte alvast @Fate_Amenable_To_Change! Kogel door de kerk.

Ik zeg snel acteren, dan heb je hem, als goed katholiek nog onder de kerstboom liggen…goed katholiek….oh nee. Sorry voor dat.
Soit.

Fijn dat je om bent en dat deze mooie Breitling binnekort om je pols zit. :ok_hand::ok_hand:

Ben oprecht benieuwd naar de kleur groen.

7 likes

Ok dan de Hamilton. Klaar.

Of eigenlijk anders. Iwc. Mk. Maar die zijn duurder dan de 1 k.

1 like

In dat geval wellicht de Christopher Ward C65 Sandhurst II?

3 likes

Longines conquest heritage 35mm!

3 likes

Man. Wat lekker :star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

Oh wauw. Ik heb over het algemeen niks met fluted bezels, maar dit vind ik toch wel erg vet. Net als dat patserige stuk goud van @MrMojo overigens.

2 likes

ik-ben-gewoon-geil-zijn-we-geil

4 likes

Zo is dat. En niks mis mee, verdomme.

1 like

Ik ben helaas allergisch voor afgekapte cijfers :sweat_smile:

Ik heb nu een CWard C63 in handen gehad en kan je mededelen dat ik altijd een Hammie over een CWard zal verkiezen, als ik eerlijk ben.

Klopt. Maar het wordt niet wat je nu denkt. :slight_smile:

Prachtige wijzerplaat. Jammer van de dag, het materiaal van de kast en het feit dat alle wijzers nipt te kort zijn.

Da’s jammer. En helaas.

2 likes

De Cartier is top, maar toch… iets met flipperitus :thinking:

Dus: witte dial battle:

2 likes

Die Cartier moet je wel houden hoor!

2 likes

Dat is ook wat ik roep, maar ken mezelf ook haha :man_facepalming:

Trouwens, per abuis ook gestemd op m’n eigen poll, kan ik dat ook ongedaan maken?

1 like

Maakt 't uit?
Maar, ik zie het al: dat wordt een Nomos. Is inmiddels een behoorlijk HF-lievelingsmerk aan 't worden, trouwens. :grin:

3 likes

Twee Tag Heuer 2447 re-editions uit de jaren 90; de zwarte CS3111 en de zilveren CS3110. Naar mijn mening een van de tofste re-editions die nog enigszins betaalbaar zijn. 36mm kast, tritium plaat en een plexiglaasje.

Echter ik zit in dubio… Beide horloges zitten in de collectie echter, eentje moet het veld ruimen. Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar de silver dial CS3110 maar als ik de CS3111 weer eens uit de kluis haal dan slaat de twijfel weer toe. Welke vinden jullie de mooiste van de twee?

• CS3111
  • CS3110

0 stemmers

5 likes

De zilveren puur vanwege dat blauwe accent. Daardoor is ie zo levendig. Prachtige horloges. Wat een kastvorm :star_struck:

6 likes