Ik wilde ongeveer hetzelfde schrijven als Colnago.
Ik begrijp dat het een moeilijke keuze is , het zijn allebei mooie horloges.
Succes met je keuze
Ik wilde ongeveer hetzelfde schrijven als Colnago.
Ik begrijp dat het een moeilijke keuze is , het zijn allebei mooie horloges.
Succes met je keuze
Dat kan ik me levendig voorstellen. Ik heb de zilveren gestemd. Samen met de ZEP manufacture voor mij de mooiste chrono.
De originele 2447N, dus met zwarte plaat, vind ik echt een van de mooiste chronoās ooit gemaakt. Ik ken weinig chronografen die zo mooi in balans zijn. De CS3111 komt in de buurt maar ergens vind ik hem een klein beetje goedkoop ogen. Dit heb ik een stuk minder met de CS3110. Ik denk dat ik daarom ook iets meer die richting uit neig.
Die zwarte is een lekkere strakke flieger-achtige chrono en een bandenslet. De zilveren is een meer dressy horloge. Ik heb zwart gekozen omdat ik de rest van je verzameling niet goed genoeg in het snotje heb. Dat, en het zilver van de zilveren doet het niet helemaal voor me.
Ik heb voor de zilveren gestemd. Maar vind de zwarte ook bijzonder gaaf! Gewoon super mooi, classic Carrera chrono. Beter wordt 't niet, imo. Zou ze zelf dan ook zeker allebei houden. Maar goed, jouw keuze, natuurlijk. Komt er nog iets voor terug?
Helaas wordt dat moeilijk. Ik heb een paar weken geleden deze Pepsi gekocht. DE mooiste Rolex in de moderne collectieš¤¤. Daarom moet iets anders het veld ruimen
Erg gaaf
Toch de 417 es?
Goede keuze hoor!
Zoals ik al zei: Het wordt niet wat je denkt.
Gezien de uitslag van de poll en het feit dat je nog geen zwarte plaat in de collectie hebt, zou ik even in het blauw kijken
Potje is leeg dit jaar. Ben eigenlijk van plan niks meer te kopen in 2022
Eerst maar eens nadenken rode of zwarte plaat of toch een andere kleur en alles gaan passen wat op t potentiƫle lijstje staat en dan knopen door hakken. Word op zijn vroegst een q1 2023 dingetje.
En bijv de Nomos 37 mm petrol dail. Bij Ace en Bucherer en Wempe niet op voorraad. Al kan dat over een paar maanden anders zijn en moet ik me afvragen ondanks de 37 mm toch meer dan 47 mm l2l of ik dat wel zou moeten willen.
Maar horloge in echt bekijken kan altijd.
Bb36 is al gepast en kanshebber gebleven. Ondanks t feit dat die āsaaiā is
Over welk horloge heb je het? De lld 36 gok ik?
Gelukkig duurt 't nog maar een dag of 40.
Ja klopt! Cool apparaatje hoor.
ik dacht, ik klik even op de foto van de Hanhart (om 'm beter te zien) en weg was mijn stem
De Nomos ging het zijn dus.
Beide heel mooi, de zilveren zou mijn voorkeur hebben. Perfecte chrono als dresser, dat is simpelweg uniek
Knetter. Ik had gekozen voor de zwarte dial. Maar nu ik deze overbelichte foto zie zou ik ook wel voor de zilveren willen kiezen.
Een stuk sjieker dan de zwarte. De zwarte is weer sportiever.
Deze verliest het by far van de andere vijf opties! Deze kun je niet menen, toch?
Echt wel! Incoming iets met smaak denk ik, scratcht mān āPanerai meets Field watchā itch