De silver dial heeft een soort pie-pan effect wat hem meer diepte geeft. Dit heeft de zwarte helaas niet.
Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt!
De silver dial heeft een soort pie-pan effect wat hem meer diepte geeft. Dit heeft de zwarte helaas niet.
Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt!
Je hebt een geheel eigen smaak en doet lekker wat jezelf wilt. Groot gelijk
Alleen die flipperitus is bij jou best hevig
Absoluut de witte. En dat zeg ik uit eigenbelang in de hoop dat je hem koopt en mij alvast warm kan maken met foto’s voor als ik hem ook wil halen
Meer foto’s zijn altijd welkom
Als je daar een goedje voor hebt hoor ik het graag
+
+
+
, alleen loop je dan het risico op cross addiction
Beledig je daar nu Paneristi en field-watch liefhebbers in één kort berichtje?
Het nieuwe Waltham is, eh, niet wat ik er van verwachtte, maar ik vind dat horloge eerder het liefdeskind van een zakhorloge (Waltham, check ) en een U-boat, met de bajonet-kroon. Ik ben erg benieuwd naar je foto’s, want renders zijn altijd kut. Ik hoop dat je er blij mee gaat zijn, al had ik uiteraard de Nomos gekozen.
Kijk, dat is lief
Oké nu de zwarte dial battle dan:
0 stemmers
Ja, dat ben ik met je eens!! Alleen best moeilijk te vinden voor een redelijke prijs merkte ik tijdens mijn recente zoektocht…
Zag jouw topic inderdaad, helaas op de één of andere manier niet een veel voorkomend model. De aanhouder wint.
Edit: Iedereen denkt natuurlijk discontinued goud in handen te hebben.
Ik heb veel zwarte wijzerplaten gehad, en nog steeds:
Inclusief horloges die zwart lijken maar het niet zijn:
Verrassend genoeg is dit hands down de mooiste zwarte pianolak-wijzerplaat die ik ooit in handen heb gehad:
Ook erg tof. Al is daar de wijzerplaat an sich niet heel bijzonder, maar eerder al het ontwerp er om heen.
Ze zouden jou een verplichte minimale bedenktijd op horloge-aankopen moeten geven.
Vond ik deze echt mega vet toen ik hem in Enschede om de pols had!
Ik heb de BB58 gehad en nu de Explorer. Maar ik twijfel om toch niet weer terug te gaan naar de BB58.
0 stemmers
Wat zou je beweegreden zijn om terug te gaan?
Het financiele aspect zou voor mij de enige reden zijn…
Ja enerzijds financieel. Maar ook vanwege de maat. Ik vind de Explorer soms iets te klein. Plus ik vind de BB58 ook gewoon nog steeds heel mooi.
Perfecte dimensies, mooie kastvorm, tof die aluminium bezel-inlay. Maar de dial van de Explorer en de hele bracelet en clasp zijn wel ongeëvenaard en perfect voor dat geld.