Als ik je motovatie zo zie (buiten het financiele aspect) zou je voor de 214270 moeten gaan.
Die heeft alles wat je benoemt, maar dan in een meer mannen maat.
Moet er wel wat geld bij maar bij een goed HF advies moet dat natuurlijk.
Als ik je motovatie zo zie (buiten het financiele aspect) zou je voor de 214270 moeten gaan.
Die heeft alles wat je benoemt, maar dan in een meer mannen maat.
Moet er wel wat geld bij maar bij een goed HF advies moet dat natuurlijk.
Op de BB58 gestemd. Explorer is ongetwijfeld beter afgewerkt en het is natuurlijk een Rolex. Maar vind de Tudor gewoon een leuker horloge.
Heb ik weleens gepast! Maar stom genoeg vind ik de huidige 36mm Explorer wel beter in verhouding. Ik vond de dial té groot ogen.
Ik heb al m’n horlogewensen voor 2023 al in de ijskast gegooid.
Tudor sub en/of ST3?
De Tudor is leuk. Bijna net zo leuk als de nieuwe super Squale. De explorer is een explorer. Oh well.
Huh?! Die staat perfect op jouw pols!
Is het de 39 of 36mm?
Als ik over de kroon heen stap, die ik bijna kolderiek groot vind, is het een mooi horloge met een erg eigen smoel, een mooi setje wijzers en een erg in het oog springende kast en bezel. Maar wel gewoon snoeihard 300m waterdicht, voor het liefdeskind van een Railroad watch en een U-boat is dat eigenlijk ook net spot on.
Ik zou 'm wel eens in het echt willen zien. Dit soort horloges zie je maar weinig op de gangbare get togethers. Het is nondeju in ieder geval geen allemansvriend of cliché.
Conclusie: Een beetje vreemd, maar lekker. Gefeliciteerd.
De 5513 is altijd een two-liner no-date, er zijn geen uitzonderingen.
Noob.
Hij wilde gewoon even laten weten wat hij wist over een 5513
Seiko Nano universe
Farer Elvington II
De Yema, Graag zonder handschoen.
Ik vind alle horloges lelijk die een subdial hebben voor 24 uur welke niets met de chronograaf te maken heeft.
Hee, jij was niet gevlagd? Blijkbaar worden grappen over onanie hier niet in dank afgenomen. Ze hadden lopen vlaggen, en m’n post is gewoon pleite. Wat kinderachtig. Ik vraag me dan altijd af wie de vlaggers zijn.
Maar goed: voor de inhoud blijf ik er bij dat mensen die zonder enige beschrijving weten hoe een willekeurig rolex ref# er uit zien übernerds zijn.
Dank je.
En ik heb niet eens een Rolex.
Nee, maar mijn Natalya Simonova is wel weg. Rip.
Ik vond haar fijn. M’n innige deelneming.