Voor mij een makkie, de Rado! Kleiner formaat, vooral minder dik, opgelegde indexen, ik vind de wijzers juist veel mooier(lijkt voor mij totaal niet op de Tudor wijzers voor mij ), mooiere afwerking datum… Dit is overduidelijk voor mij!
Ik vind ze allebei geweldig mooi eigenlijk, alleen de UniTime is 43mm, slik
Voor mij allebei niet. Wow, krijg helemaal de kriebels van al die drukte op de wijzerplaat.
Van mij mag het wel wat rustiger. Komt waarschijnlijk omdat ik al een ouwe man ben, dan wil je wat rust en af en toe een lekker biertje. Dus dat ga ik zo maar even pakken. Next!
Vergeet de geschroefde pushers niet. Da’s voor mij ook een haat-object. Nu zou ik niet snel specifiek deze Breitling nemen, maar toch verkies ik 'm boven geschroefde pusher chrono’s.
De Captain Cook serie begon zo goed, met 37mm horloges in bruin en grijstinten die gewoon erg cool waren. Toen hebben ze de shark gejumped door allemaal van die grote kutversies uit te brengen in 43mm en zo. Zo naar. Met platte kleuren ook nog.
De enige overlevende leuke 37mm captain Cook’s hadden dus ook een beetje nare kleuren, maar deze Over The Pole LE is weer een ouderwets smul-horloge van jewelste.
In mij leeft de stille hoop dat ze bij RADO dan ook opgehouden zijn met het roken van Crack die aangelengd is met paddo’s, en dat dit een teken is dat de ontwerpafdeling in nuchter daglicht heeft ontdekt wat een misdaad ze tegen de goede smaak hebben begaan voordat ze dit horloge uitpoepten.
Oh jazeker wel. En laten we eerlijk zijn: Geen hond die die schalen gaat gebruiken. Als ik wil weten hoe laat het in Tijuana is pak ik de telefoon er wel even bij. Tot slot: de datum is rood. Hoe tof is dat?
Ik denk dat de Captain Cook redelijk underrated is en wat je zegt dan gaat het puur om de 37mm versie… deze nieuwe over-pole edition is wel echt een upgrade op m’n ex;
Geen twijfel over, die zenith is schitterend ! Doen !
- Streamliner Centre Seconds matrix green (40mm/11,9mm)
- Streamliner Flyback Chrono funky blue (42,3mm/14mm)
0 stemmers
Ik kan niet kiezen; ze zijn beide ongelooflijk lelijk.
Ik mis optie drie. Die rare skelettekketet overslaan en gewoon lekker die Tudor houden. Pak dan liever die Skyline met die kekke 10 seconden subdial.
Dat wilde ik nou eens niet zeggen, haal je de woorden uit m’n mond.
Eens kijken of de nomos ronde 2 overleeft. Niet op kleurstelling letten, het gaat om de nomos club neomatik in 37mm tegen over de GS sbgn003 of 005.
- Nomos
- Grand seiko
0 stemmers
Een gs met een zeer bijzondere wijzerplaat zou het hier voor mij elke keer halen. Deze niet.
Daar hebben ze idd een handje van weg. Ik had er moeten bij vertellen dat een van deze 2 naast mijn anordain moet liggen. Met als bedoeling om een heel jaar met deze 2 horloges te doen. Deze dus
Dan helemaal de GS
Zou zeker een toffe set zijn!
Dan nog. GS zou ik echt enkel voor de plaat nemen. Dat is bij deze een doorsnee plaatje, dus niet voor mij.
Los daarvan is die anordain echt prachtig.
De GS. Zou mij langer blijven boeien.
Ok, boomers
Ik wil ene, krijg ze niet uit mn hoofd.