Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

De Super Squale? Ik zou de blauwe moderne wel blieven. Op leer, grappig genoeg. Ik vraag me af of @royke74 en compaan Roel ook inruil doen als ik een 1521 heb. Ik zal ze eens een PB sturen.

1 like

Ja, en lugs langer dan mn erfgrens horen bij Nomos; toch ziet et er niet uit…

2 likes

Twijfel nog 'n beetje. Super Squale is zeker 'n serieuze kandidaat. Maar de nieuwe 1545, in het grijs, ook. En dan zit ik er zelfs over te denken om nog een 1521 te kopen, in pvd. M’n 4e(! :open_mouth:). Maar ze dragen zo lekker en ben gewoon erg gek op die Von Buren case. Draag bijna alleen nog maar m’n 1521jes. :grin: Maar gaat 'm voor dit jaar niet meer worden hoor. 2023 gaan we 't zien.

1 like

Koop dan ook een groter erf, daar knapt het van op.

1 like

Hahaha, misschien is in de NO Polder nog plek :wink:

1 like

Perpetual party:

• ALS
  • JLC
  • PP
  • VC

0 stemmers

3 likes

De JLC gekozen, mijn eerst ingeving zou zijn de Lange, maar wat is JLC toch een meester in de proporties als het gaat om kast en wijzerplaat. Zo mooi in balans. Prachtig!

6 likes

Mee eens inderdaad.

1 like

Romeins bij Lange vind ik niet cool, JLC lijkt op roterende discobal, VC zalm doet me niks (buiten :face_vomiting:). PP all the way :star_struck:

1 like

Zalm is gewoon Newspeak voor lichtbeige

Gerrit Lichtbeige disagrees.

3 likes

Maar je laat 2 horloges zien met ook een chronograaf functie!

Dat is niet helemaal eerlijk hè.

Maar goed…

1. Stel je wilt veel waar voor je geld. Altijd JAEGER kopen.

2. Als je schoonheid wilt: A lange en zoon.

3. Als je iets wilt wat veel geld waard wordt, zodat je kinderen hiervan kunnen genieten: Patek. Is het de mooiste? Niet in deze kleur en met deze lugs.

4. VC… Prachtig en niche.

@Lume welke gaat het worden onder de kerstboom?

2 likes

Serica! By far!

3 likes
Rolex?
  • 14060
  • 16570

0 stemmers

Ik mis de optie vintage IWC ref 3541, want 35 x 11mm is een fijne maat.

Maar als ik m’n hart recht uitspreek heb ik m’n perpetual calendar nog liever in de vorm van m’n Citizen Ibuki.

Bedankt HF :rofl:
Jullie hebben bewezen dat de twijfel terecht is :grimacing:

Zit een beetje te kijken naar een leren band en kwam deze geinige jongen tegen:

Kan natuurlijk ook een (veel te dure) leren Omega band kopen voor de speedmaster:

Maja voor een paar 100 meer heb ik een leren band inclusief geinige fieldwatch. Keuzes, keuzes…

• Zodiac Olympos Fieldwatch
  • Losse leren Omega band+clasp
  • Doe normaal en koop gewoon een normale leren band en steek het geld in je zak…

0 stemmers

1 like

Er is mij een Hirsch beKent die hier als twee druppels water op lijkt. Koop die lekker :upside_down_face:

5 likes

Misschien inderdaad wel beter, al vind ik die clasp wel gaaf van Omega, maar ook die is fors.

Hirsch alleen niet op voorraad :sob:

1 like

Koop gewoon een gave cognac band.

Die zodiac heb je 2 minuten lol aan.

Edit. Nog los van de kwaliteit van die zodiac band :man_facepalming:

2 likes