Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Tja. Kwestie van smaak. Ik vind juist de standaard quartz (instap serie) niks. Net TE incognito.

Dat is het mooie van GS. Ze hebben voor iedere smaak wel iets. Ook al zie je soms door de bomen het bos niet meer. Dat doen sommige merken beter.

Hier ben ik het met je eens, maar ook hier lijkt GS er werk van te maken in sommige SD modellen.

Misschien draai je binnenkort wel een beetje bij. IRL is toch anders :wink:

niet dat ik je iets wil verkopen

1 like

Ik kan het van de duiker goed accepteren. Dat zijn toolwatches die in mijn hoofd lomp mogen zijn, zeg maar. Maar een GMT is voor mij een andere orde van toolwatch, zeg maar. Ik ervaar die dingen als “netter”.

Maar neem nu ook de dressy White Birch horloges… Voor zo’n “net” horloge vind ik ze echt spuuglelijk. Als het een duiker was geweest, fair enough, met 22mm lugs en enorme brute indices.

1 like

Welnee, joh! :grin:

Watch-Passion.Shop. – watch-passion.shop

5 likes

Met @TagEd eens

6 likes

Ik zit voor volgend jaar op een aantal gedachtes. Rustig aan doen niks kopen en geld spenderen aan een andere hobby, kijken of (nog) een klein merk haalbaar is of budget zetten op max 2.5 k. En dat veranderd dagelijks. En in die laatste categorie heb ik (te) veel keuzes.

Ik heb echt nog een plekje over Nadat zeker is dat de Hentschel er gaan komen. Yeah right.

En ik denk er soms ook wel over na dat de laatste degene gaat worden waarmee het ooit begonnen is. Zou dan de derde keer zijn.

Maar goed welke kleur wijzerplaat?

1. Wit (en al 2 keer gehad)

1. Roze (hele lichte kleur niet zo in your face en meestal lijkt het gewoon wit)

1. Antreciet

Roze is 33 mm de andere 2 zijn 35 mm.

1. Wit
    1. Roze
    1. Antreciet

0 stemmers

Dat zijn allemaal lelijke horloges. Ook de Sub39? Jazeker wel, want ook die heeft om onverklaarbare redenen 22mm lug breedte, wat 'm lomp maakt. Moderne Rolex is bah, die Tag is ook te lomp en die Omega is een abominatie in de ogen van de Hayek.

Geen van allen. Secondewijzer staat te dicht op de centrale as. Zijn weer die nare alpha’s die op die kut-Peseux gebaseerd zijn. Moge de duivel dat uurwerk halen.

Deze verhoudingen wil je zien op de wijzerplaat.

3 likes

Twijfelgevalletje. Vandaag kies ik de antraciet, morgen waarschijnlijk toch weer de witte. Maar mooi horloge in ieder geval. Elegante kast.

2 likes

Wit gestemd.

Wat verwacht je dat er deze keer anders zou zijn dan de vorige twee keer? En wat brengt een Nomos als deze wat de rest van je collectie niet kan?

2 likes

Grappig. In mijn ogen ziet hij er bij de Tourby juist afgezakt uit.

1 like

Hoe is het mogelijk Eterna is het mooist.

O.k., da’s goed om te weten. Ben het niet met je eens. Maar dat vind je hopelijk niet erg. :wink: Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik alleen de Sub 39 zou willen hebben. Maar waarschijnlijk wordt 't toch de Super Squale… :grin:

1 like

Roze, man! :muscle: :+1:

1 like
  • Prx
  • Brunmontagne

0 stemmers

• Isotope Old Radium Bronze Tobacco
  • Oris Big Crown Pointer Date Bronze

0 stemmers

4 likes

Die Isotope is leuk op gimmicky manier, maar ben je snel op uitgekeken. Die BC is gewoon veel mooier vind ik, klassiek ontwerp, prachtige bezel.

2 likes

Luister naar @Porthos. De Isotope is leuk op een “ik zit Bioshock te spelen met een Flieger om die een wat steampunk-achtige wijzerplaat heeft” manier, terwijl de Oris gewoon mooi is. En dat over 10 jaar nog is.

4 likes

Weg van het gebaande pad en leuk. Ook mooi in het groen :+1:t2:

5 likes

Jullie kennen @Cihanski?

4 likes

giphy (2)

2 likes