Zo fijn, dat het nog geen uitgemaakte zaak is
Het bandje van die Isotope vind ik overigens wel erg dubieus.
Ik ook, maar kijk s hoe ze je inpalmen:
En anders krijg je voor het geld een ander bandje, ze doen niet moeilijk bij ome Isotope:
Schappelijke jongens, dat moeten we vaststellen.
Juist daarom, dan staat binnenkort voor een leuke prijs een bronzen BC in het blauw
Helaas is die 40mm net te groot, 38mm is echt de sweetspot voor de BC i.c.m. mijn polsen.
Puur nostalgie voor mij
Ik vind handopwinder icm kleine seconde gewoon leuk.
Zijn dat niet die gasten die enorme Biverinoās zijn? Die man moet ergens in een wei van zān pensioen gaan liggen genieten, want dat merk is voor eeuwig beschadigd door zijn inmenging.
Op het moment dat ik naar die site toe ga en ik zie āIndependenceā, āAdventureā en āFreedomā staan als modellenreeks, ja, dan krijg ik al brokjes in de mond, en dat die Biver-dinges ook nog eens de āWild oneā heet⦠Nagel in de doodskist van het merk Norquain.
Geef mij dan maar een Isotope. Wel met een normale gesp, alsjeblieft. Maar niets wat je hebt laten zien is interessanter dan de Oris. Leuke pogingen wel. Ik ben gevoelig voor marketing. Maar niet zoals marketeers dat graag willen.
Leuk ding , mooie plaat en nog een zichtbodem ook
Kost zuks nou?
Heerlijk. Bij aankoop van 3 horloges een Ford F150 in confederate flag wrap erbij, jaarlijkse invitatie op de roadkill barbecue en elke strap krijgt een plasje van een zeearend erover voor uniek patina en aroma. 25% korting als je je eigen zus bezwangert tijdens het bestellen.
Aka, jezus, inderdaad.
Was da?
Nog niet op hun website geweest, pics komen van Fratello
2,8k volgens de heren van Fratello (niet goedkoop!)
For the ultimate uncle dad seven four combo.
Iets met banjoās.
Biver fans. Nee, niet Justin. Jean Claude.
Ik denk dat die foto alles zegt wat je moet weten. Het is de Mr. Burns van de horlogewereld.
Ik ben oprecht benieuwd⦠zelf heb ik geen enkele twijfel maar wat vindt HF?
- Vertex M100
- Tudor Ranger
0 stemmers
(Foto gejat van instagram)
Tudor voor mij , ik vind de Vertex een iets te drukke wijzerplaat hebben.
Die M100 is zo gaaf met die dikke indices⦠Dat zou zeker mijn keus zijn!
Op de Ranger gestemd. Op zich niks mis mee, maar toch verbaasd dat de Vertex het beter doet, in de poll.
Ranger it is
Ranger. Afgekapte cijfers kan ik maar niet begrijpen en aan wennen š¤·