Denk dat ik hi-tech besoelde 

Ik moest spontaan hieraan denken bij deze keuze.

Een Land Rover velg skeleton gedrocht versus een parel van een Spring Drive
Ik kan ook m’n dochter in de ring zetten tegen Tyson Fury natuurlijk.
Oei… ja nu de grand seiko! Wat heb ik een zwak voor deze wijzerplaten… 

En wat dan te zeggen van
Simpel: dit is geen Evolution 9 wijzerplaat. De indices zijn beter, de kast is beter, de band is smaller en de wijzers zijn beter. Dus als @LVA iets tegen Dauphine heeft kan hij dat in dit geval opzij zetten, wat ik je brom.
Jammer. Die vind ik een pak mooier.
Sluit mij hier volledig bij aan.
Wel gestemd. Ceramic 
Dat is geen contest. 
Ik ben er ook bang voor😂 zouden we de 100%-0% uitslag halen?
Dat heb ik zeker, maar soms is dat niet zo’n probleem in the grand image. Zoals bij die GS; er is zó veel te ontdekken aan dat ding dat de wijzers me niet eens zouden storen.
Of misschien word ik oud natuurlijk. 
Crap, ik word effectief oud dus.
Al moet ik ter mijner verdediging aanvoeren dat die laatste GS nu een pak knapper is dan die vorige waarover je me quote’de. Geen kerkhoeksteen als top index bijvoorbeeld 
Smaken verschillen. Ik vind die GS die jij afbrak oprecht mooi, ook die zenith trouwens.
Gelukkig maar he. Anders liep iedereen hier met hetzelfde rond, kon het groene gedeelte wegens spookstad gesloten worden
en wat zouden de residente afzeikers van dienst dan moeten doen met hun tijd 
Ik heb GS heel erg leren appreciëren het voorbije jaar. Zelfs als er meerdere dingen aan zijn die ik slecht verteer, zoals bijvoorbeeld die godverse dauphiné wijzers. Ik vind die vorige GS nu ook minder aanstootgevend dan blijkbaar toen.
De dag dat ik zelf een GS koop inviteer ik jou en @Fate_Amenable_To_Change naar een whiskybar als boetedoening voor eerder kwaadspreken.