Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

6 likes

Denk dat ik hi-tech besoelde :joy::joy::joy:

3 likes

:rofl::rofl:

1 like

Het is in ieder geval geen Hi-biet
Maar zeker hightech

4 likes

Ok, HF heeft gesproken. En dan nu het vervolg:

1. Zenith Defy Classic
    1. Grand Seiko SBGA415

0 stemmers

3 likes

Ik moest spontaan hieraan denken bij deze keuze.

20221216_233736

Een Land Rover velg skeleton gedrocht versus een parel van een Spring Drive :thinking: Ik kan ook m’n dochter in de ring zetten tegen Tyson Fury natuurlijk.

4 likes

Tja, ik noem het een brede smaak.
Dit is out of my league:

5 likes

Oei… ja nu de grand seiko! Wat heb ik een zwak voor deze wijzerplaten… :drooling_face::drooling_face:

1 like

En wat dan te zeggen van

Simpel: dit is geen Evolution 9 wijzerplaat. De indices zijn beter, de kast is beter, de band is smaller en de wijzers zijn beter. Dus als @LVA iets tegen Dauphine heeft kan hij dat in dit geval opzij zetten, wat ik je brom.

1 like

Jammer. Die vind ik een pak mooier.

Sluit mij hier volledig bij aan.

Wel gestemd. Ceramic :see_no_evil:

Hartverwarmend goud
  • De Speedmaster 42mm rosegoud
  • De Chopard Alpine Eagle 41mm geelgoud

0 stemmers

1 like

Dat is geen contest. :grin:

2 likes

Ik ben er ook bang voor😂 zouden we de 100%-0% uitslag halen?

Heb de Omega gestemd maar de rosegouden ziet er anders uit:

8 likes

Dat heb ik zeker, maar soms is dat niet zo’n probleem in the grand image. Zoals bij die GS; er is zó veel te ontdekken aan dat ding dat de wijzers me niet eens zouden storen.

Of misschien word ik oud natuurlijk. :grin:

1 like

Crap, ik word effectief oud dus.

Al moet ik ter mijner verdediging aanvoeren dat die laatste GS nu een pak knapper is dan die vorige waarover je me quote’de. Geen kerkhoeksteen als top index bijvoorbeeld :slightly_smiling_face:

1 like

Smaken verschillen. Ik vind die GS die jij afbrak oprecht mooi, ook die zenith trouwens.

1 like

Gelukkig maar he. Anders liep iedereen hier met hetzelfde rond, kon het groene gedeelte wegens spookstad gesloten worden :smirk: en wat zouden de residente afzeikers van dienst dan moeten doen met hun tijd :grin:

Ik heb GS heel erg leren appreciëren het voorbije jaar. Zelfs als er meerdere dingen aan zijn die ik slecht verteer, zoals bijvoorbeeld die godverse dauphiné wijzers. Ik vind die vorige GS nu ook minder aanstootgevend dan blijkbaar toen.

De dag dat ik zelf een GS koop inviteer ik jou en @Fate_Amenable_To_Change naar een whiskybar als boetedoening voor eerder kwaadspreken. :slightly_smiling_face:

2 likes