Crap, ik word effectief oud dus.
Al moet ik ter mijner verdediging aanvoeren dat die laatste GS nu een pak knapper is dan die vorige waarover je me quote’de. Geen kerkhoeksteen als top index bijvoorbeeld
Crap, ik word effectief oud dus.
Al moet ik ter mijner verdediging aanvoeren dat die laatste GS nu een pak knapper is dan die vorige waarover je me quote’de. Geen kerkhoeksteen als top index bijvoorbeeld
Smaken verschillen. Ik vind die GS die jij afbrak oprecht mooi, ook die zenith trouwens.
Gelukkig maar he. Anders liep iedereen hier met hetzelfde rond, kon het groene gedeelte wegens spookstad gesloten worden en wat zouden de residente afzeikers van dienst dan moeten doen met hun tijd
Ik heb GS heel erg leren appreciëren het voorbije jaar. Zelfs als er meerdere dingen aan zijn die ik slecht verteer, zoals bijvoorbeeld die godverse dauphiné wijzers. Ik vind die vorige GS nu ook minder aanstootgevend dan blijkbaar toen.
De dag dat ik zelf een GS koop inviteer ik jou en @Fate_Amenable_To_Change naar een whiskybar als boetedoening voor eerder kwaadspreken.
0 stemmers
Welkom bij de club.
Hehehehehe… @Colnago, ik vrees dat ome @LVA en ik het roerend eens zijn. Met als grote verschil dat ik Dauphine wijzers erg cool vind maar die Star Wars Battlecruiser die die Evolution 9 serie steeds maar als uurwijzer gebruikt dan weer niet. Dat blijft een abominatie in de ogen van de Heere.
Lijkt me uitstekend.
Hmm niet gestemd, mag ik een andere toevoegen?
De normale automatic:
Of als je in een gekke bui bent de groene.
De chrono heb ik nooit zo mooi gevonden en irl echt heel anders dan de automatic. Bovendien trek ik de afgekapte cijfers niet.
Bij de automatic met power reserve staan de subdials te ver uit elkaar. Het contrast van de panda versterkt dat gevoel.
De nieuwe automatic vind ik echt mooi in balans.
De diameter is perfect met 40mm. Dikte is goed. Power reserve is prima met 60 uur.
Tuurlijk mag die posten. Die blauwe heb ik n keer omgehad, das een mooi ding!
De mooiste ref!
Echt heel mooi
Net gevonden, ref 5000. Verhip, ik wist niet dat deze eerst zonder datum kwamen.
Prachtig! De datum altijd storend gevonden.
Zeker op blauw
Het is een Portugieser 2000 Limited, IW5000-01.
I wanna buy it
Its not for sale
Yes it is
Prachtig ding!
In mijn beleving zijn bicompax chronografen met subdials op 3 en 9 de mooiste. Ik zal altijd zo’n layout prefereren boven elke andere layout. Dat je hier een derde subdial met datumgat in de subdial laat zien is onfortuinlijk, maar het is nog zo discreet gedaan dat het niet stoort. Ik vind 'm inderdaad mooier dan alle Portugiesers die hier getoond werden.
Ik vind het eerder vreemd dat ze een reverse panda dial maken met zoiets nutteloos als een gangreserve. Mag ik dan gewoon een Hanhart 417 ES met reverse panda dial voorstellen?
Mooi horloge en door de zwarte plaat oogt het geheel kleiner. Want het is een flink ding met zijn 42mm en geen bezel.
Lijkt me de 39 hoor. Heel fraai inderdaad.
Gr, Vigorelli
Nee is 42mm maar het feit dat je 39mm ziet is wellicht precies het punt. Zwart kleedt af.