Bedoel je deze Longines?

Ja, die is
Die Longines is wel fraai. Samen met de Oris Rectangular aan kop op mijn dress-stijl favorietenlijst van het moment. Wel met een lichte plaat, die is wat makkelijker met banden dan deze zwarte.
Maar dan in het groen
Welke Rolex is niet schreeuwerig?
Dank voor jullie input. Uiteindelijk voor de Luminor gegaan. Mede door zijn sportievere look en in house double barrel P.5000 uurwerk.
Crosspost plaatje voor de sfeer.
Altijd Habring. Van der Gang is gewoon niet zo interessant.
Ik ben zelf een Radiomir fan, maar deze witte is erg lekker clean. Gefeliciteerd. Die wil ik nog wel eens vast houden.
Op zoek naar de allerlaatste heb ik nogal wat knopen door te hakken want er staan nog veel te veel horloges in t lijstje.
Dus laten we nog maar een wristbattle doen.
Maar stel ik zou er nog een Oris bij doen?
Welke zouden jullie kiezen?
Optie 1. De Chronoris. Ik weet t 39 mm maar die is zowat lug loos. Lang over nagedacht en toen was die er niet meer officieel.
Retro vibe. Donkere wijzerplaat en een van de weinige horloges waar ik oranje bij vind staan.
Mooie complicatie. En zowel de blauwe als de grijze lijken me erg mooi. Gezien de kleur zou grijs beter als aanvulling zijn.
Maar dat rood lijkt me heel vet
Chronoris en Aquis zijn eigen wristshots. De rest van t www.
0 stemmers
ChronOris gestemd. Gisteren toevallig nog even naar staan staren. Spreekt mij, van deze 4, verreweg 't meest aan. Twijfel alleen een beetje over de maat (als in had wel maatje kleiner gemogen).
Poeh, wat een keuzestress. Ik wilde rectangular stemmen omdat ik die echt heel sjiek vind (en op de verlanglijst staat). Maar de BCPD is momenteel de favoriet in mijn eigen roulatie. Draagt super comfortabel, coin edge bezel, ook mooie kleurstellingen. En je hebt inderdaad al een Reverso.
Icm jouw collectie?
Geen.
Oké.
Even een sanity check want 't kriebelt…
0 stemmers
Yup
Ik heb de ChronOris gestemd, maar dan wel de Movember Edition doen! Nog altijd beetje spijt dat ik die (te) snel heb laten gaan:
Dat meen je niet! Zo makkelijk!
Je schrijft ‘gouden Sub’ verkeerd.
Laurent