Kan niet kiezen. Vind ze allemaal te lelijk
Eens. Als de Certina erbij had gestaan had deze zeker mijn voorkeur
Deze moet je denk ik allemaal in het echt gezien hebben, de plaatsjes don geen recht.
Sky for me !
Het merk zou mij persoonlijk niet zo veel uitgemaakt hebben. Ik vind de Vacheron een knappe dial, mooie cijfers, goeie verhoudingen, en op een of andere manier gewoon rustgevend. Ik had die datum niet eens goed opgemerkt (of onbewust keihard genegeerd, minstens zo goed mogelijk). Wel zonde zo.
GS heeft prachtige binnenwerken maar ik heb het al (absoluut) niet voor dauphine wijzers, de grote indices vind ik maar meh (ongeacht hoe subliem ze afgewerkt zijn), en die dial was me te druk. Dus dan maar the least bad gekozen.
Véél beter dan de voorgestelde optie inderdaad. Ik zou zelfs kunnen leven met die wijzers.
Yup, de nieuwe Evolution 9 collectie van Grand Seiko is universeel lelijker dan de gewone Heritage of Elegance collecties. Zeker ook met die Star Destroyer van een grote, lelijke afgestompte uurwijzer. What the fuck were they smoking, zal ik maar zeggen.
Als je niet van de Dauphine bent, ja, dan wordt het bij die mensen kwaad kersen eten.
Ik kan me grotendeels vinden in je betoog, tot aan:
M.i. Is het belangrijkste van two tone dan het een beetje flashy is. Gesatineerde centerlinks zijn dat niet, dan kun je beter voor staal gaan. Noem me een ekster maar ik ben juist op zoek naar een beetje bling.
Dit was het zetje dat ik nodig had, bedankt
Ik niet. Maar goed, dan zou ik geen van deze horloges kopen als ik jou was.
For me too😎
Geen dank, ik zie de NA graag tegemoet.
En je kan altijd nog aanvoeren dat je iets te compenseren hebt he?
Ik begin n patroon te zien bij jou met je JC
Alle datejusts mogen bij de sky dus het is overduidelijk: Sky!!!
Nee, dan de Presage. Ik vind dit geen mooie Tudor.
Ik vind het de mooiste Tudor, heel klassiek en een mooie rustige wijzerplaat.
dis een betere afbeelding
Voor het geld van een Tudor heb je ook een mooie GS lijkt me
Ja, die heb ik dan liever.
Voor minder dan €2000 heb je de Tudor 1926 al in de standaard uitvoering. Daar koop je bij GS net een quartz model voor.
Een een standaard gs model is mooier dan deze tudor
als je geluk hebt. Die Tudor kost 1720 en een beetje GS quartz gaat al richting 3k.
Quartz voor 3k slaat echt nergens op. Heb niks tegen Seiko of GS maar is wel een beetje overpriced.
Dan deze. € 1.700. Ja, eenvoudig (maar prima en 70 u PR) uurwerk. Maar in die Tudor zit ook gewoon een Etaatje. En de KS is zoveel fraaier, vind ik, in ieder geval.
Hoezo slaat het nergens op?