Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

De Nomos zou heel goed passen in je huidige collectie, je collectie is ook indrukwekkend te noemen :star_struck:

Ik draag nu een tijdje de Watch Club Campus in 36mm, door de geringe dikte heeft dit horloge mij enorm verrast. Comfortabel en een leuke mix van sportief, eigenzinnig en elegant.

1 like

Je bent al lang voorbij het punt dat er nog iets ontbreekt.
De tank zit in het vaarwater van de santos en de reverso
De nomos zit in het vaarwater van de oris duiker.
Wie heeft er een lld nodig als hij al een bathyscape heeft?
Wie heeft er een bb36 nodig als hij een OP heeft?

Overpole en spirit zouden nog het meeste toevoegen. Gek genoeg zouden dat mijn laatste 2 keuzes zijn.
Dan moet ik wel de longines spirit kiezen.

Mocht ik voor mezelf een keuze maken en ik bezit geen enkel horloge, dan zou ik de club kiezen.

3 likes

Die Tourby is te groot (als ik het vergelijk met de rest?) of valt dat mee?

Je smaak lijkt op de mijne en ik ben best jaloers op jouw collectie. Ik denk dat alles al hebt en dan voegt de Overpole misschien wel het meest nog ‘toe’.

1 like

O.k., ik zeg dit als een watch addict. Maar, jij hebt GEEN horloge meer nodig. Je bent gewoon klaar. Face it! Live with it!

O.k., misschien nog een mooie (TAG) Heuer of een Squale. Die mis ik nog. Maar verder: gewoon FINITO! O.k.? :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Dan adviseer ik, gezien je huidige collectie, toch de Longines Spirit in 37mm :+1:t2:

1 like

36 mm. en nauwelijks lugs. Daarbij in Titanium uitgevoerd. Ook in andere kleuren beschikbaar.

1 like

En waar vinden we dit? :slightly_smiling_face:

1 like

Ochs und Junior (Swiss :rofl:)

1 like

De Tourby is mss een tikkeltje te groot.

Maar stoppen met de hobby? Want jullie hebben wel goede punten

:thinking:

:eyes:

2 likes

@whisky er staat me bij dat je vrij bescheiden polsen hebt. Die Nomos schijnt zó’n lange lugs te hebben dat ze bij kleinere polsen gigantisch overhangen, ook op YouTube gezien.

Dat zou ik dan toch eerst passen!

1 like

In de etalage leek het de groene te zijn.

Helaas toch de blauwe :-(.

Kon het niet laten. Als de band op maat gemaakt word zou het kunnen. Toch een twijfel.

Ik heb idd kippenbotjes

6 likes

Klopt ook wel. Hier op 172mm pols

niks te klein.

11 likes

Sorry ik zie niet in welke echt een toevoeging is aan je huidige collectie. Niet dat de horloges stuk voor stuk niet top zijn en er voor elk horloge wat te zeggen is. Maar je hebt gewoon een TE divers en een perfecte collectie. Daar gaat bovenstaand niks aan toe voegen.

Wel mis je nog een speedy! Reduced of niet zou mijn advies zijn.

Succes

1 like

Precies :ok_hand:t3:

1 like

Mooie verzameling. Je hebt al een Nomos, de Longines is toch wat lomp, een zwarte Tank is een gimmick…

Mag ik een Grand Seiko SBGW283 voorstellen?

17 likes

geen idee hoe ik een poll maak… :flushed:

Mijn bescheiden collectie wordt aangevuld met een BB chrono witte plaat of misschien toch een TH Monaco. Heb reeds een TH Monaco calibre 11 en een re -edition TH Carrera cs 3111.
Als ik voor de TH ga is het het de derde TH en met de Tudor is het weer meer afgewisseld. Allebei kan. niet … ;-(

3 likes

Uitgemaakte zaak lijkt me.

Poll niet nodig :grinning_face_with_smiling_eyes:

Er staat al winner bij het correcte plaatje :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

@Fate_Amenable_To_Change. Dat mag zeker. Dank je wel. Maar is weer blauw en ik vind een zwarte Cartier Quartz voor list 3.1 k al veel te veel. Laat staat deze. :sweat_smile:

@Lunette. Jij ook bedankt voor de suggestie.

Alleen ik heb me wel vaker afgevraagd moet ik er nog een tweede chrono bij naast de Zep en ik zit met t budget van €3500. Ik vermoed niet dat ik daar een zo goed als nieuwe voor ga krijgen.

Stoppen met de hobby kan ook. Heb momenteel niet echt t idee om iets te verkopen en een knaller van enkele 10 k gaat er niet meer komen :-).

Uitgemaakte zaak na jou eigen toelichting

3 likes