Kom op. Niet te kinderachtig. Budgetten zijn er om met voeten getreden te worden.
Bovendien: Als je via grijze handelaren zoals Magi de vraag stelt hoef je vaak geen list te betalen.
Kom op. Niet te kinderachtig. Budgetten zijn er om met voeten getreden te worden.
Bovendien: Als je via grijze handelaren zoals Magi de vraag stelt hoef je vaak geen list te betalen.
Ok, ik ben toch eens aan het rondkijken in de kroontjes catalogus. En ben benieuwd of jullie voor de eerste Rolex zouden gaan voor een oudje of een nieuwtje?
0 stemmers
Nieuw.
Die oude rammelbakken voegen niet zo veel toe.
Oud, tenzij je weinig op hebt met karakter en de mogelijkheid om evt. band en bezel te wisselen voor een extra centje. Het draagt ook nog eens erg prettig.
Oud.
Maar eerlijk gezegd zou ik alleen een 36mm OP met blauwe 3-6-9 plaat willen scoren, want ten opzichte van Rolex GMT Masters is de GS GMT quartz een veel mooier alternatief. Dus voor dezelfde prijs van zo’n lelijke keramische GMT scoor je beter de OP36 + een GS HAQ GMT SBGN005.
U hebt problemen met uw zicht?
Het maakt niet uit.
Uitkomst wordt beide:
Charme van oud
Comfort van nieuw
Enige beslissing nu dus is: wat eerst?
Dan zou ik zeggen: oud. Wat @MrMojo zegt dus.
En doorsparen…
Laten we niet te hard van stapel lopen .
Is wel een heel ander horloge. Ik heb al een mooie Tudor 36.
is != vind ik
Uuuh…
Nieuw, altijd eerst nieuw en daarvan genieten. Dan kun je altijd nog wat ouds erbij halen.
Heb je die pistache Breitling al besteld?
Even serieus. Ik heb hem inmiddels in het echt gezien. Oh man. Echt groen. En groot. Denk dat de grootte niet helemaal jouw smaak is.
Coke.
De batgirl is mooi, maar ergens ook saai tov de coke.
Check. Helemaal mee eens.
Oh ja. Die. Nee. Toch niet.
Hij is top!
Nee, ik herken fatsoenlijke afwerking wanneer ik het zie.
Maar het laat onverlet dat ik een blauwe op36 mooier vind. Iets met smaak en verschil en zo.
Geld op zak houden.
Ik zie dat je zelf van die tweede het meest opgewonden raakt.