Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 3)

Je zegt hetzelfde maar dan 2x.

Het begint in elk geval met wat je om de pols doet en er bij draagt. :sunglasses:

Ach we kunnen het toch nooit zoals de Italiaan het doet. Pitti uomo Forever!

2 likes

Lijkt me een heel goed plan.

Zeker in het zuiden des lands. :wine_glass: en :clinking_glasses:

1 like

Zo van de facebook pagina van de Italiaanse Paneristi. Kijk eens wat een stijltje.

6 likes

Dat bedoel ik nu met calvinistische inslag.
Bij een grijs en een blauw pak draag je zwarte schoenen.

Niet bij een pak per definitie.

1 like

Panerai… :see_no_evil:

1 like

Zijn er andere pakken? :rofl:

Ik weet niet of ik een linnen zomertenue als pak wil betitelen, maar vooruit… Je krijgt 'm van me, daar doe ik ook bruine schoenen bij aan. Ik sluit bretels nog steeds niet uit.

Maar je moet Calvinisme nooit verwarren met stijlvastheid.

1 like

Over welke battle gaat dit nu? :wink:

6 likes

Panerai vs swatch Casio.

Dat zijn we al lang vergeten. Laat ik eens een nieuwe beginnen.

• Groen
  • Blauw
  • Beige
  • Bruin

0 stemmers

Ik woon ook in het zuiden. :grimacing:

2 likes

Kak is bruin. Dit is burgundy :nerd_face:

1 like

download

Ome Ron vindt 'm wat donker.

3 likes

Ik moet even ingrijpen.

Bijpassende riem?

Geen van beide :point_up:. Als het goed is past de broek zónder riem en zónder bretels, want op maat gemaakt. Gloeiende!

3 likes

Beige dikke pré met zn gouden secondewijzer, maar het geheel maakt het wat weeïg. Andere band zal m wellicht goeddoen. Groen is subtiel en op donkerbruine croco ook aardig denk ik

1 like

No such thing. Ik heb een op maat gemaakte broek, maar bretels geven me een goed gevoel over zwaartekracht.

Voorzien.

6 likes

Ah, tuulk. Dat is waar ook. Prachtig!

1 like

Ze zijn allemaal even lelijk, je wilt iets wat niet bestaat bij GS mits je de formaat eis loslaat.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat GS datgene heeft wat ik wil zolang ik de eis rond waterdichtheid laat varen. Althans… Hun SBGX quartz serie is ook fantastisch, en waterdicht. En er zijn SBGW quartzen in 38mm die ook top zijn, jij hebt er nota bene eentje. Super horloges. Dus nee, de formaat-eis is prima.

Maar hoezo lelijk? Ze zijn prachtig. Wat heb jij gerookt joh?

Dat gaat mij ook te ver. Lelijk zijn ze niet. Kom op @Wouterwatch

Hebben ze mijn voorkeur? Mwah. Dit is typisch zo een horloge wat je in het echt moet zien en dan haak ik af.

Maar lelijk. Nee het is geen Casio. Die zijn lelijk.

Zijn ze dan:

Nee dat zijn ze ook niet. Een Calatrava van bijvoorbeeld Patek vind ik mooier. Gewoon ook met en zonder datum.

1 like

Klinkt niet best.