Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Pak je toch een Quartz, heb wel een zwarte uit 2020, 41mm voor je evt😉

1 like

Ik vind zo’n hydroconquest echt drie keer niks. Lompe overdreven kroon en crown guards. Veeel te drukke bezel. Die grote 6-9-12. Alles bij elkaar echt te veel. En de kast en band zijn ook niet echt verfijnd. Die Tissot straalt veel meer rust en evenwicht uit

10 likes

Helemaal eens, heb nooit de lol van dit model begrepen. De overgang tussen glimmend en geborsteld op de end link valt uit de toon. Daarnaast echt een tussen wal en schip horloge.

De Tissot zou mijn keuze zijn, maar ik ben de laatste jaren dan ook wel fan van dit merk.

2 likes

Op de een of andere manier eindig ik altijd met een zwarte dial. Dit keer hoop ik het patroon te doorbreken. Een beetje kleur nodig in deze triestige zomer denk ik :smile:

1 like

Oh, maar dan (tip!) zou ik zeker even bij Squale kijken! Heel goede kwaliteit, mooi merk, lekkere looks en je ziet ze niet in iedere stad bij de juwelier in de etalage. En dan aanschaffen bij huisdealer Q-watches. Heel goeie gasten en top service!:+1:
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl

2 likes

Naar de kandidaat-HFLE 2024 bijvoorbeeld? Die super vrolijke limited edition zomerknaller? :sunglasses:

7 likes

Nou, bijvoorbeeld! :blush::wink:

1 like
  • Pelagos LHD
  • Seamaster

0 stemmers

images (2)

3 likes

Ben je na een week zat.

1 like

Nee, joh. Het is niet zo’n saaie, brave, grijze muizerige, degelijke, fantasieloze, veiligheid- en bevestigingzoekende en tikkend cliche Speedy of Sub. :stuck_out_tongue_winking_eye: Squale is leuk, goed en betaalbaar. En blijft leuk. Dit wordt m’n vierde. :blush:

4 likes

Promo koning van Squale :grin:
Je bent er overigens goed in :+1:t2:

1 like

Ik noem het tijdloos :slightly_smiling_face: M.u.v. de Speedy dan. Die is inderdaad saai.

1 like

:rofl:

preach-brother

1 like

Mr kill the mojo.
Is toch vet zo’n initiatief!

2 likes

Iets anders:

8 likes

Twee Omega’s uit ongeveer dezelfde prijsklasse. Wat vindt HF?

Speedmaster '57

Globemaster

• Speedmaster
  • Globemaster
0 stemmers
2 likes

Kgeef toe, is een moeilijke. Maar de liefde voor chrono’s gaf de doorslag.

1 like

Welke zal ik vandaag dragen?

Breguet 5917 of 3130?
  • Breguet 5917
  • Breguet 3130

0 stemmers

1 like

Voor de niet kenners: de bovenste is de 5917??

1 like

Ja, zie ook de foto van de achterkant😊