Pak je toch een Quartz, heb wel een zwarte uit 2020, 41mm voor je evt😉
Ik vind zo’n hydroconquest echt drie keer niks. Lompe overdreven kroon en crown guards. Veeel te drukke bezel. Die grote 6-9-12. Alles bij elkaar echt te veel. En de kast en band zijn ook niet echt verfijnd. Die Tissot straalt veel meer rust en evenwicht uit
Helemaal eens, heb nooit de lol van dit model begrepen. De overgang tussen glimmend en geborsteld op de end link valt uit de toon. Daarnaast echt een tussen wal en schip horloge.
De Tissot zou mijn keuze zijn, maar ik ben de laatste jaren dan ook wel fan van dit merk.
Op de een of andere manier eindig ik altijd met een zwarte dial. Dit keer hoop ik het patroon te doorbreken. Een beetje kleur nodig in deze triestige zomer denk ik
Oh, maar dan (tip!) zou ik zeker even bij Squale kijken! Heel goede kwaliteit, mooi merk, lekkere looks en je ziet ze niet in iedere stad bij de juwelier in de etalage. En dan aanschaffen bij huisdealer Q-watches. Heel goeie gasten en top service!
https://www.q-watches.com/artikelen/squale-nl

Naar de kandidaat-HFLE 2024 bijvoorbeeld? Die super vrolijke limited edition zomerknaller?
Nou, bijvoorbeeld!

super vrolijke limited edition zomerknaller
Ben je na een week zat.

Ben je na een week zat.
Nee, joh. Het is niet zo’n saaie, brave, grijze muizerige, degelijke, fantasieloze, veiligheid- en bevestigingzoekende en tikkend cliche Speedy of Sub. Squale is leuk, goed en betaalbaar. En blijft leuk. Dit wordt m’n vierde.
Promo koning van Squale
Je bent er overigens goed in

Het is niet zo’n saaie, brave, grijze muizerige, degelijke, fantasieloze, veiligheid- en bevestigingzoekende en tikkend cliche Speedy of Sub
Ik noem het tijdloos M.u.v. de Speedy dan. Die is inderdaad saai.

saaie, brave, grijze muizerige, degelijke, fantasieloze, veiligheid- en bevestigingzoekende en tikkend cliche Speedy of Sub.

Ben je na een week zat.
Mr kill the mojo.
Is toch vet zo’n initiatief!
Twee Omega’s uit ongeveer dezelfde prijsklasse. Wat vindt HF?
- Speedmaster
- Globemaster
Kgeef toe, is een moeilijke. Maar de liefde voor chrono’s gaf de doorslag.
Voor de niet kenners: de bovenste is de 5917??
Ja, zie ook de foto van de achterkant😊