Nee, had ik niet door
Haha geeft niet kan gebeuren
Maar je hebt je collectie wel erg mooi uitgebreid.
2 verschillende horloges. Voor een man de tudor. Voor een vrouw de Cartier.
Ik zou voor optie 3 kiezen (beetje flauw), maar ik denk dat er mooiere opties zijn
Doe gerust een voorstel: budget van de tudor nieuw, lichte plaat, 35 a37mm.
Die Tudor 1926 is echt een prachtig horoge, erg ondergewaardeerd in mijn ogen.
Heb al een paar keer op het punt gestaan er eentje aan te schaffen. Het ontbreken van micro-afstelling maakt hem voor mij helaas ongeschikt voor dagelijks gebruik.
Dat is ook een mening, dank daarvoor.
GS SBGW231 of een zenith elite
Mooi bij anderen.
Not bad, moet eens op zoek gaan naar enkele specifieke referenties. Thanks
Die Tudor is mooi, maar dat fel blauw op helder wit is wel heel shiny. Dan is de Cartier een stukje subtieler, maar daarom niet minder quirky/uniek. Plus de Cartier is echt anders dan de rest van jouw collectie, terwijl de Tudor doet wat jouw Tudor Black Bay 36 en Nomos Club Campus ook al doen, alleen dan wat schreeuweriger.
Die is mooi. Stukken beter dan de opties hierboven.
Dat wel erg ver rekken. Ik heb die kast overigens nog nooit gepast.
Welke ref heeft die maanfase?
Zo ervaarde ik hem niet bij het passen. Ik vind er eigenlijk helemaal niks schreeuwerigs aan. Het blauw lijkt meestal op zwart. Ik kan wel volgend dat ie wat in het vaarwater komt ja. De vergelijking met de bb36 zie ik zo niet. Maar hij is ook waterdicht en heeft een stalen band. Zo heb ik er niet veel in de collectie.
Die Cartier heeft dan weer de klassieke Romeinse cijfers op de witte plaat. Dat mis ik soms wel.
Maar laten we wel wezen. Het is niet dat ik een van deze 2 horloges hard nodig heb. Ik verdien het gewoon
03.2320.692
Naar list wel. Naar 2dehands prijs zal het ook nog meer dan x2 zijn, maar is het wel waard.
De kast is zeer draagbaar, ook voor kleine polsen. L2L is rond de 46mm. En de lugs staan laag.
Hahaha, meer is er niet aan.
Nou, dat is voor HF-begrippen alleszins keurig. Kun je niets van zeggen.
Geef toe, zo’n karaktervolle chrono met bescheiden maat zou en speciale kastvorm past goed in zijn collectie