Hemelsbreed verschil. Zo slaapverwekkend, erectieverstorend, zaaddodend, foef-woestijnvormend saai die zwarte wijzerplaat is…
… zo knap vind ik die zilveren. Ingetogen vrolijk, hopen detail, eye catcher zonder een kermisattractie te zijn. Die datumpuist stoort er me niet eens meer bij en dat gebeurt niet snel, en ik zou die stalen band houden wat volledig tegen mijn doen is. Ook verfrissend dat ze beiden een setje goeie wijzers hebben en niet de lompe spiegeleieren die Tudor zo graag gebruikt. Ik heb helemaal níks met Tudor en ik zou deze zelfs gewoon dragen, begot. Nooit gedacht dat dat ging gebeuren maar daar zijn we dan.
Geslaagde foto hè met de linnen/mosaic dial Ik heb ze naast elkaar gehad. De zwarte plaat is mat en saai, valt wat mij betreft direct af tov de bijzondere zilveren dial.
Hmm. Normaal zeg ik al-tijd zwart (heb zelf ook alleen maar zwarte wijzerplaten) maar voor deze keer die linnen. Moet je ook staan uiteraard, ik vind een lichte (witte) wijzerplaat bij mij niet staan op mijn Superieure Arische roomblanke huid. Ja, in de zomer met een kleurtje, maar die andere 8 maanden geen porum.
Het liefs zie ik onmiddellijk hoe laat het is.
Maar daarvoor zijn er duikers, piloot horloges of tool watches, he.
Welke van de 2 is het duidelijkste afleesbaar?
Dus passen als dat kan. Geen idee of je ze ergens makkelijk kunt krijgen of alleen ergens online, ben totaal niet op de hoogte wat dit betreft.
Maar mijn ervaring is echt ALTIJD passen bij twijfel. De meeste horloges vallen bij mij altijd tegen in het echt.
Het is altijd het fijnste als je kan passen.
De linnen wijzerplaat kan ik wel passen via het blauwe gedeelte.
Maar voor de zwarte heb ik (tot nu) geen optie.