Wristwatch Battles! 3...2...1...FIGHT! (Deel 4)

Het is altijd het fijnste als je kan passen.
De linnen wijzerplaat kan ik wel passen via het blauwe gedeelte.
Maar voor de zwarte heb ik (tot nu) geen optie.

1 like

https://youtu.be/nHRP1zmkAPA?feature=shared :wink:

Ben jij dat?

Nope maar misschien helpt het een beeld te vormen

Ik ben eens benieuwd:

36mm met witte plaat
  • Cartier ronde must quartz 36mm
  • Tudor 1926 36mm
0 stemmers
5 likes

Ik heb toch de Santos gestemd. Het overige lijkt wel op elkaar en ik ga ervan uit dat je eerst gaat passen. Groot of medium is mij om het even. Wat jij het mooiste vindt.

2 likes

Haha zo goeiemorgen, ik weet niet of je het door had maar het is een post van maart vorig jaar. Maar ik kan je vertellen dat ik onderhand eerst de santos heb toevoegt aan de collectie. Daarna de explorer en recentelijk zelfs een sea dweller :joy:

Hoewel ik Cartier waardeer en meestal boven Tudor zou verkiezen, zou ik hier echt voor de 1926 gaan. Plaatje doet de 1926 natuurlijk geen recht in deze vergelijking, maar is mijn inziens echt een hele mooie instapper met de waffle dial en de band!

1 like

Nee, had ik niet door :rofl:

2 likes

Haha geeft niet kan gebeuren :joy:

1 like

Maar je hebt je collectie wel erg mooi uitgebreid. :star_struck:

2 likes

2 verschillende horloges. Voor een man de tudor. Voor een vrouw de Cartier. :sunglasses:

1 like

Ik zou voor optie 3 kiezen (beetje flauw), maar ik denk dat er mooiere opties zijn

1 like

Doe gerust een voorstel: budget van de tudor nieuw, lichte plaat, 35 a37mm.

1 like

pasha (welke dan ook) :innocent:

5 likes

Die Tudor 1926 is echt een prachtig horoge, erg ondergewaardeerd in mijn ogen.

Heb al een paar keer op het punt gestaan er eentje aan te schaffen. Het ontbreken van micro-afstelling maakt hem voor mij helaas ongeschikt voor dagelijks gebruik.

1 like

Dat is ook een mening, dank daarvoor.

2 likes

GS SBGW231 of een zenith elite

1 like

Mooi bij anderen.

Not bad, moet eens op zoek gaan naar enkele specifieke referenties. Thanks :pray:

1 like

Die Tudor is mooi, maar dat fel blauw op helder wit is wel heel shiny. Dan is de Cartier een stukje subtieler, maar daarom niet minder quirky/uniek. Plus de Cartier is echt anders dan de rest van jouw collectie, terwijl de Tudor doet wat jouw Tudor Black Bay 36 en Nomos Club Campus ook al doen, alleen dan wat schreeuweriger.

2 likes